Çalıştığım mağazanın müdürünü nereye şikayet edebilirim?

Çalıştığım mağazanın sorumlusu bugün resmen hiçbir hatam olmadığı halde üzerime yürüdü, bağırdı çağırdı hakaretler etti. Yaptığım tek şey 1 saatlik mola hakkımı kullanmak istememdi. Vermiyorum sana mola, başka personel yok mola yapamazsın dedi, ben de vermesi gerektigini söyleyince resmen bana saldırdı. Ben, mağaza sorumlusu ve bir personel vardı mağazada sadece. Bu pisliği nereye şikayet edebilirim? Sadece bana değil benden önceki personellere de benzer şeyler yapıp işi bırakmalarına sebep olmuştu. İstifamı bile vermeden çıktım mağazadan. Bölge sorumlusuna anlattım ben onunla konuşurum dedi sadece. Gerekirse (ki gerekiyor) işten atılmasını istiyorum nereye şikayet edebilirim bunu?
Çalıştığım mağazanın müdürünü nereye şikayet edebilirim?
Cevapla