Babam üniversite okuyayım diye evimizi sattı çok kötü hissediyorum?

New yorkta columbia üniversitesinden 3 ay önce kabul aldım ve eğitim ve yaşam çok pahalı olduğu için babam evimizi 6,5milyon tlye sattı. Yaklaşık 350 dolar ediyor. Ve bunu 3 yıla bölüştürerek kullanacakmış. Okula yüksek puanla girdiğim için yıllık 30bin dolar verdiler. Bu yüzden verilen para ile okul paramın %50sini karşılayacak. Şu an new yorkta kiraya çıktım aylık 3,5bin dolar olmak üzere. Harcama olarak da aylık 3bin dolara yakın harcıyorum. Ama kendimi çok kötü hissediyorum ev sattırdığım için. Babam üzülmene gerek yok her şey senin eğitimin için senden önemli bir şey mi var dedi ama kendim ister istemez çok üzülüyorum. Sizce ne yapmalıyım? Kendimi rahat hissetmiyorum

Babam üniversite okuyayım diye evimizi sattı çok kötü hissediyorum?
Cevapla