Babam beni okutmak için evimizi sattı kendimi kötü hissediyorum?

Selam kanada da okumayı çok istiyordum babam da tamam dedi ve mcgill üniversitesini kazandım dünyanın en iyi üniversitelerinden. 7 milyona ev sattı. Üniversite param 25bin dolar olduğu için. Bir tane de 2+1 ev kiraladı 1250 dolara. Harçlık olarak da 1500 verecek. Bilmiyorum babamı çok zor duruma soktum gibime geliyor. Endüstri müh. Okuyorum. içim rahat değil ne yapmam lazım? Bana da ev satmadan önce koç ya da sabancı da okuyabilirdin isteseydin dedi. Sanırsam okul harçlığımı 300 bin doları bir kenara koyup kalan 200bin dolarla da gene ev alacak türkiyeden ama gene çok rahat hissetmiyorm ne yapmam lazım? Ablam new yorkta okudu 3 sene önce mezun oldu şu an bir şirkette ceo. Ben de öyle olmam için sanırsam okuttu. Neden ablamdan yardım istemedi ki

Babam beni okutmak için evimizi sattı kendimi kötü hissediyorum?
Cevapla