Evet ister miydiniz? Yapıyorsanız neden ve bölümler nedir akademisyen arkadaşlar?

Evet ister miydiniz? Yapıyorsanız neden ve bölümler nedir akademisyen arkadaşlar?

Hazırlanıyorum evet mecbur yapacağım çünkü ailem öyle istiyor onlar öğrencilik kariyerlerinde başarılı oldu diye aynısını yapmamı istiyorlar ben de onların yüzü kara çıkmasın diye yapacağım
Yüksek lisans istiyorum
Bu inceleme nasıl yapılacak siz bir konu hakkında bulunan makaleleri toplayıp özet haline mi getireceksiniz ya da bunlar hakkında bir inceleme makalesi mi yazacaksınız? Apa7 formatında zorluk yaşıyorsanız LaTex indirip şablonu direk aktarabilirsiniz ya da apa7 kuralları üzerinden Word ile yazabilirsiniz
Evet nöropsikoloji alanında tütün bağımlılığı ile ilgili bir araştırma ve derleme makalesi buldum inceleme yazısı yazıyordum tamamlayıp intihal programı ile intihal oranına bakacağım sonra APA7 formatında turnitinge yükleyeceğim LaTex i bilmiyordum teşekkür ederim makalenin içeriğinden çok yazı formatına ve kaynakça göstermeye önem veriyor hoca o yüzden onlar daha önemli benim için
Hocanın da burada istediği dediğiniz gibi yazım formatına uyum sağlama bence. LaTex programı ilk başlarda zorlasada sonra büyük kolaylık sağlar. Ctan sitesi üzerinden veya dergi anasayfalarindan istediğiniz yazım formatlarını LaTex de içe aktarip formatı düşünmeden yanınıza odaklanabilirsiniz. Yine aklınıza takılan bir şey olursa yardımcı olurum.
Cevap
3Cevap
Evet isterim tabi ki
Yaptim benden geçti artık yapicaklar başarılar
elbette isterim ama önce üni bitmeli ve atanmalıyım
Yüksek lisans neyse de doktora insanın ömrünü yiyor resmen. Bitirmiş biri olarak bazen bunca şeye değer miydi diye düşünüyorum.
Yapacağım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar