Nedir yüksek lisans yapma konusundaki düşünceleriniz?
Yapmadım ama yapmak niyetindeyim.
Yaptım/yapıyorum.
Yok, yapmadım. Yapmak da istemiyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Nedir yüksek lisans yapma konusundaki düşünceleriniz?
Sözelci isen, yapmasan da olur. Zira sözel alanda, iş yok. Kpss den atama puanları çok yükse ve 70 i almak bile zor. Liseliler için olan, kpssden atan daha iyi yani
Eşit Ağırlıkçı isen: Hukuk okumakta fayda var. Çünkü yüksek maaşlı memurluklar, hukuk mezunlarına açık. 12-22,000 tl arası maaşlar söz konusu. Ama atanamaz isen ve ağzın laf da yapamıyorsa: 6000-7000 tl maaş alırsın. Yine Hukuk mezunlarında, her halukade işsizlik; diğer sözel bölümlere göre çok düşük
Sayısalcı isen: İngilizce mühendislik oku. Tıbp gelirse tıbp oku. Mezun olunca ve ülken de seni tatmin etmiyorsa; yurt dışında iyi gelecek seni bekler
Hç bir okuma isteğiniz yoksa, girin bir ustanın yanında ve iş öğrenin. Zira ara elaman açığı da çok yüksek. Hepsi, yurt dışına gidiyor..
Üniversite sınavını sormadım ben ama. Tam anlayamamışsınız siz.
yaparken bıraktım mesleki açıdan iyi bir yere gelmek için iyi bir üniversitede veya iyi bir hocanın yanında yapmıyorsanız tam bir zaman kaybı kadro için kovalıyorsanız ucra yerleri tercih edip orada kendi düzeninizi kurabilirsiniz
Cevap
1Cevap
Üniversiteye gecmeden önce öyle Bi hayalim vardı uniye geçince vize final vs derken mezun olayım yeter mooduna girdim🤣
Ortalamanı 3ün üstünde tutmaya bak. Belki kararın değişir. Hayat bu...
Hayatı yaşamak lazım, saatlerce ders çalışmak bana göre değil.
dedi ve 10 saat instagrama baktı
@FilNecati31 evet :)
Yüksek lisans bence herkesin yapması gereken bir şey iş bulma konusunda diğer rakiplerinizi sollarsınız
zihnimi yormama değer mi diye düşünüyorum
Lisans eğitimi mi alıyorsunuz peki şu an?
Hayalim var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?