Yüksek lisans yaptınız mı, yapma hayaliniz var mı yoksa olmasa da olur mu?

Nedir yüksek lisans yapma konusundaki düşünceleriniz?

Yapmadım ama yapmak niyetindeyim.
Yaptım/yapıyorum.
Yok, yapmadım. Yapmak da istemiyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Yüksek lisans yaptınız mı, yapma hayaliniz var mı yoksa olmasa da olur mu?
Cevapla