Selamlar :) Tembellik ve çalışkanlık kavramına göre öğrencileri gruplandırmak doğru bir şey mi?
Öğrencileri çalışkanlık, tembellik kavramına göre gruplandırma sence doğru mu?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Herkes kendi yetenegi ve ilgi alanina gore egitim görse ogrenci zaten tembel olmaz. Ogrencinin anlamadigi dersleri israrla gösterince, cocuga yukleyince bu kavram cikiyor ortaya. Insan yetenegi oldugu sevdigi alanda tembel olmaz, zevkle çalışır ama bu ulkede bu zor. Favrikasyon gibi gerkese ayni egitim veriliyor. Balik ucmaya zorlaniyor. Baligi ucmaya zorlarsan elbet basarisiz ve tembel olur. Ben daha ilkokuldayken tembeller sirasi caliskanlar sirasi vardi. Cok can acıtıcı bir seydi. O travma da kolay kolay gecmiyor. Ömür boyu yetersiz hissediyorsun kendini. Istemedigi dersleri, basarisiz oldugu dersleri, yetenegi olmayan konulari israrla goren ogrencilerde kendini aptal zannediyor.
En İyi Cevaplar