Öğrencileri çalışkanlık, tembellik kavramına göre gruplandırma sence doğru mu?

Selamlar :)
Tembellik ve çalışkanlık kavramına göre öğrencileri gruplandırmak doğru bir şey mi?
Öğrencileri çalışkanlık, tembellik kavramına göre gruplandırma sence doğru mu?
Öğrencileri çalışkanlık, tembellik kavramına göre gruplandırma sence doğru mu?
Cevapla