Merhaba, geçmiş olsun dileklerimi iletmek istiyorum. Bildiğim kadarıyla e-kpss ile atanıp çalışabilirsiniz yani onda bir sıkıntı olmaz. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Geçmiş olsun tekrar, yani bu işler nasıl işliyor bilmiyorum yani bu baş vuru yaptığınız yere göre de değişebiliyor. eğer işe engel olmayacak şekildeyse zaten kabul ederler