Bir yere iş başvurusu yaparken cv verirken oraya yazdığım şeyler doğru mu?

Öncelikle merhaba diyerek başlayıp sonra kendimi tanıtıp, ailemle yaşadığımı, yaşadığım semti, yaşımı, okulumu bölümümü yazıyorum. Daha önce çalışıp çalışmadığımı yazıyorum. Sebebini de yazıyorum. Bir mesleğim var ama ne kendi mesleğim de ne başka bir alanda kimse geri dönmedi. CV'de bir fotoğraf ve tüm iletişim bilgilerim oluyor. Yaptığım yanlış ne? 28 yaşına kadar iş falan bulamadım. ilk yıllar kpss ile atanırım diye umudum yüksekti. 2-3 yıl iş bulmakla uğraşmadım. Arkadaşlarıma da deneyimsiz dedikleri için almadıkları için gereksiz çabalamak gibi geldi onunla uğraşıncaya kadar kpss ile uğraşırım dedim. Sonra bu arada da internetten cv yolladım. Bu şekilde yazdım. Başka yerlere de elden cv verdim. Bu elden cv verdim dediklerim yol üstündeki dükkan, market tarzı yerlerdi.

Bir yere iş başvurusu yaparken cv verirken oraya yazdığım şeyler doğru mu?
Cevapla