İlk defa işe başlayacağım ama asgari ücret altı teklif ettiler. Ne yapmalıyım?

önlisans sağlık çıkışlıyım temmuzda mezun oldum hala iş bulamadım. bulan arkadaşlarım torpille bulmuş benim tanıdığım yok maalesef. şu an revirde iş buldum beni 2 ay deneyeceklermiş günlük 150/180 lira dedi haftada bazen 4 ün bazen 5 gün gidecekmişim. ocaktada maaşım aynı olacakmış (biliyorusunuz ocakta asgariye zam gelecek) ben hala aynı maaşa çalışacağım biraz haksızlık gibi geldi ama tecrübe edinmek istiyorum artık. ya da acaba onun yerine mağazada mı çalışsam bilemiyorum. napayım sizce

İlk defa işe başlayacağım ama asgari ücret altı teklif ettiler. Ne yapmalıyım?
Cevapla