Piyasadaki islerde cok para yokmu her sey universite okumak mı?

Millet kafayı üniversite okumakla bozmuş. Tamam bende okudum hatta memur oldum ama 9500 lira maaş alıyorum hepsi hepsi bu yani. Bizim kurumda bir şoför var adam yıllık izin alıyor ev boyamaya gidiyor hafta sonu ev boyuyor daire başı malzeme hariç sadece işçilik 3 bin lira alıyormuş. Ayda 4 daire çıkıyor daha fazla çıkarsa da komisyon alıp başkasına veriyorum diyor. Sigortam yatsın düzenli de bir maaşım olsun diye çalışıyorum yoksa daha fazla kazanırım burada durmam diyor.

Piyasadaki islerde cok para yokmu her sey universite okumak mı?
Cevapla