Edebiyat hocasına bi iki çift laf etmek istiyorum (hesabım silindiği için tekrar yazıyorum)?

evet edebiyat hocası bana taktı. ben ondan nefret ediyorum o da benden nefret ediyor. lanet olası hoca bir gün ödevleri açın kontrol edecem dedi nereden aklına geldiyse, her neyse yapan yapmayan herkese artı attı ama ben yaptığım halde 'bU çOk KıSa oLmUş' diyerek sözlüden -10 puan kırdı ve tutanak tuttu. hocaya bi iki şey söylemek istiyorum ne demeliyim sizce?

Edebiyat hocasına bi iki çift laf etmek istiyorum (hesabım silindiği için tekrar yazıyorum)?
Cevapla