Eğitim hayatınızdaki keşkeniz ya da pişmanlığınız nedir?

Benim bu sıralar okudğum mezun olduğum bölümle alakalı. Eğitim hayatım boyunca başarılı bir öğrenciydim. Ancak şartlar gereği yaşadığım şehirde kalmak gerekiyordu. Bu yüzden de sözelden sınava girmem gerekti çünkü sayısal derslerde eksiğim vardı ve mezuna da kalmak istemiyordum. İyi bir puan ve sıralama ile yaşadığım şehirdeki bir üniviersitede radyto tv sinema bölümüne girdim. Bakıyorum da aslında bana ters bir bölümmüş ve keşke tarih bölümü tercih etseydim diyorum. Tarih bölümünü seviyordum. En azından kpssye çalışır atanma umudum olurdu. Herhalde hayatımın en kritik yanlış tercihini yapmışım. Şimdi kara kara ne yapacağım diye düşünüyorum :/

Eğitim hayatınızdaki keşkeniz ya da pişmanlığınız nedir?
Cevapla