Mutsuz bir şekilde gidip geldiğiniz işi bırakır mıydınız?

Arkadaşlar ben zar zor iş buldum kurumsal bir yerde çalışıyorum ama ise çok mutsuz gidip geliyorum çünkü iş yerinde hiç arkadasim yok kimse benimle konuşmuyor bu yüzden çok isteksiz gidip geliyorum ise siz olsanız mutsuz bir şekilde gidip geldiğiniz işi bırakır miydiniz

Mutsuz bir şekilde gidip geldiğiniz işi bırakır mıydınız?
Cevapla