Arkadaşlar selamlar.
Kurumsal firmalarda veya kamu kuruluşlarında maaşlı çalışmak mı daha mantıklı karardır, yoksa babanın işletmesinde mi?
Arkadaşlar selamlar.
Kurumsal firmalarda veya kamu kuruluşlarında maaşlı çalışmak mı daha mantıklı karardır, yoksa babanın işletmesinde mi?
babaya göre değişir şimdi çok yumuşak huylu biriyse babam şahsen çalışmak istemem çünkü kendimi geliştirmeyip pişmememe sebep olabilir bu durum ama otoriter bir insansa elbette aşırıya kaçmamak kaydıyla çalışmak faydalı olabilir çünkü daha bilindik bir ortam gelir garanti, firmada maaşlı çalışmak hayatı tanımak adına iyi bir tercih olsa da başkasıyla sürekli çıkar çatışması içinde olmak ki bundan kaçamazsın bir süre sonra iş verimini de düşürebilir hem de kazancını tam olarak ödememek için 50 takla atan işverenler var duruma göre bakıp iyi değerlendirip öyle karar vermek gerekir çok yönlü bir durum
Cevap
1Cevap
Zenginin max derdi
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?