Merhaba arkadaşlar iş yerinde istifa etmezsem tazminat hakkına sahip olur muyum sonuçları ne olur?

Bayadır mobbing uygulanıyordu bende 4 gündür işe gitmiyorum müdür yarın gel istifa et dedi ama edersem tazminatım kalıyor sizce bilen arkadaşlar nasıl bir yol izlemeliyim
Merhaba arkadaşlar iş yerinde istifa etmezsem tazminat hakkına sahip olur muyum sonuçları ne olur?
Cevapla