Halk eğitim çıraklık parasi ile ilgili bilgisi olan var mı?

Ekimin ücretini vermeyip 1 aralıkta alacaksınız kasımın kini 1 ocak alacaksınız dediler. e devlette sigortada 5 gün 539 lira diye geçiyor ve oysaki 26 eylül de işe giriş diye geçiyor. Ücretleri de yanimizda bize ibandan gönderip geri istiyorlar dekont bilmem ne lazımmış diye bilgisi olan var mı

Halk eğitim çıraklık parasi ile ilgili bilgisi olan var mı?
Cevapla