Özgeçmişimde (CV) hakkımda kısmına bu şekilde yazdım olmuş mu? Ve yazım hatası ile noktalama işaretleri hatası var mı? Varsa nerelerde olduğunu söyleyip düzeltir misiniz?
"2019 yılında Kabataş Ticaret Meslek Lisesinin muhasebe bölümünden mezun oldum. Liseden mezun olduğum sene Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesine gittim ve Sosyal Bilimler Meslek Yüksek Okulu Dış Ticaret bölümünden 2022 yılında mezun oldum. Lise 4. sınıfta 9 ay boyunca muhasebe alanında staj yaptım. Stajımı Benap Tekstil Ticaret A. Ş. 'de yaptım. MS Office uygulamalarına hakimim. Şu anlık hedefim Muhasebe ve Finans müdürü olmak. Hayalim ise kendi işimin sahibi olmak."
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer