Özgeçmişimde (CV) hakkımda kısmına bu şekilde yazdım olmuş mu? Ve yazım hatası ile noktalama işaretleri hatası var mı?

Özgeçmişimde (CV) hakkımda kısmına bu şekilde yazdım olmuş mu? Ve yazım hatası ile noktalama işaretleri hatası var mı? Varsa nerelerde olduğunu söyleyip düzeltir misiniz?

"2019 yılında Kabataş Ticaret Meslek Lisesinin muhasebe bölümünden mezun oldum. Liseden mezun olduğum sene Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesine gittim ve Sosyal Bilimler Meslek Yüksek Okulu Dış Ticaret bölümünden 2022 yılında mezun oldum. Lise 4. sınıfta 9 ay boyunca muhasebe alanında staj yaptım. Stajımı Benap Tekstil Ticaret A. Ş. 'de yaptım. MS Office uygulamalarına hakimim. Şu anlık hedefim Muhasebe ve Finans müdürü olmak. Hayalim ise kendi işimin sahibi olmak."

Özgeçmişimde (CV) hakkımda kısmına bu şekilde yazdım olmuş mu? Ve yazım hatası ile noktalama işaretleri hatası var mı?
Cevapla