Üniversiteyi kazandığımda küçük bir parti vermek istiyorum. Sebebini açıklamada yazdım. Görgüsüzlük olur mu sizce bu durum?

Çünkü bir üniversite kazanmak benim için çok önemli. Ailem okumama izin vermediği için okula çok geç yaşta açıktan yazıldım ve 23 yaşımdayım. Seneye inşallah kazanırsam bu mutluluğumu paylaşmak istiyorum. Fakat görgüsüzlük olur diye endişeleniyorum.
Üniversiteyi kazandığımda küçük bir parti vermek istiyorum. Sebebini açıklamada yazdım. Görgüsüzlük olur mu sizce bu durum?
Cevapla