3üde ilgi duyduğum güzel bölümler hangisi sizce iş imkanı maddiyat açısında
Şimdiden çok teşekkür ederim 😍😍😍😘😘😘
Şimdiden çok teşekkür ederim 😍😍😍😘😘😘
senin kapasitene bagli. simdi yazilim okuyup guzel isler yapamicaksan bi anlami yok. ha eczane okuyup kendi isini bile kursan. yine bir cok yazilimcidan daha iyi rahat edersin. ticaret beni herzaman cekmistir. buyuk paralar ticarette doner. ama senin dusunceni bilemem. yazilim ve ucak muhendisliginde hayatin biraz mahvolucak surekli iss stresi vs hep bilgisayar basinda felan. yazilim iyi hos ama. herkes oyun yazilimi program yazilimi yapamiyor. birazda senin kendini taniyip tartip. karar vermen lazim
Doğru dedin saol
bide sevdigin bi meslek olmali
3ünüde seviyorum yaparım yani
yazilimda onun daha acik olur
Fırat üniversitesi yazılım nasıl sence
yani soyle soylim bu is okudugun uni degilde senin kapqsiten ve yarqticiligin ile ilgili. yani itu de bile okusan sen bireysel olarak bi basari elde edemedigin surece bi hictir. azim hirs mucadeleni nerde verirsen ver zafer kacinilmazdir 😊
Cok qma cok teşekkür ederim 😊😊😊😊😊😊
onemli degil bebis 🙏🙏🙏
Thy çalışıyorum. Uçak mühendisliği bölümü hariç diğerleri bilmiyorum. Thy de Normal uçak mühendisi uçuk maaşı vardır. Hele tecrübeli ise çok fazla
Gerçekten mi ya
İş bulma hızı nasıl
Cevap
6Cevap
Yazılım yerine Bilgisayar düşünürsen işin donanım elektronik tarafıni da öğrenirsin
yani 50.000 yaptım ve yazılım seçtim pişman değilim mezun oldum bu sene. (berbat ötesi bi üniversitede okumama rağmen pişman değilim)
Hangi üniversite
Yazılım mühendisliği bu devrin işi. Uçak da öyle.
Tıptan da mı iyi
Maddi olarak var gibi
Ne mühendisisiniz
Hangi üniversiteden mezun olmuştunuz
Cumhuriyet üniversitesi köklü bir okul şehirden dolayı geri
Fırat üniversitesi de öyle
Kendinizi ilerletmeniz çok iyi tebrikler
Bende yazılım seçeyim o zaman
Sağolun 😌
uçak mühendisliği
Peki bir sebepi var mı
Eczacı ol rahat iş 😂
Dükkan açmak sıkıntı galiba
Çok fazla eczane var o yüzden
Yazılım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?