Nereye girdiysem işçiler başına mühendis istemiyor, kuyusunu kazıyor ne yapmalıyım?

Nereye girdi isem işçiler başına bir Amir istemiyor.

Seni göndermek ve başarısız göstermek için de elinden geleni yapıyorlar.

İçlerinde 55 yaşında usta var.

İşveren bu kadar tecrübeli ustayı kaybetmek istemiyor ve usta da bunu çok iyi biliyor.

Her an ya ben ya sen blöfü ile geliyor.

Bu koşullarda nasıl adam çalıştırılır?

Nereye girdiysem işçiler başına mühendis istemiyor, kuyusunu kazıyor ne yapmalıyım?
Cevapla