Öğrenciyim ve çok yoğunum. Zamanımı nasıl verimli kullanırım?

Arkadaşlar öğrenciyim ve çok fazla yoğunum. Günde 14 saat falan hastanedeyim 2 saat evde ders çalışıyorum kalan zamanda yatıyorum sizce zamanımı nasıl daha verimli kullanabilirim. Bu şekilde dayanabilir miyim
Öğrenciyim ve çok yoğunum. Zamanımı nasıl verimli kullanırım?
Cevapla