Eşit ağırlıkçıyım,TYT netlerim 60-70 arası geliyor ve 2 bin hedefliyorum. Hedefimde çok mu hayalci davranıyorum?

Bu sene 12. sınıfım. Eşit ağırlıkçıyım hedefim 2k yapmak lakin ekim aylarında tyt netlerim 60-70 arasıydı (karma zorluk derecesine sahip yayınlardan). Hedefim yüksek lakin şimdi bu elde ettiğim netlerden yola çıkarak çok mu hayalci davranıyorum? Bazı videolarda zor yayınlardan 90-100 net yapanları görüyorum. Ben niye yapamıyorum deyip üzülüyorum. Öneri ve fikirlerinize açığım.

Güncellemeler
+1 yıl
yapamadım :)
Güncellemeler
+1 yıl
Sınıf öğretmenliği geldi...
Eşit ağırlıkçıyım,TYT netlerim 60-70 arası geliyor ve 2 bin hedefliyorum. Hedefimde çok mu hayalci davranıyorum?
Cevapla