Siyaset bilimi ve kamu yönetimi okuyorum çok başarılı bi öğrenciyim ama işsiz kalma korkusu var ne yapacağım?

İşsiz kalamam hem maddi hem manevi ailemden ayrı eve çıkmam lazım ama torpilim yok okuduğum bölüm siyaset bilimi ve kamu yönetimi deli gibi kpss çalışıyorum 3. Sınıfım sizce kendi bölümümle ilgili kamu yönetimi bakımından iş bulmam imkansız mı?
Siyaset bilimi ve kamu yönetimi okuyorum çok başarılı bi öğrenciyim ama işsiz kalma korkusu var ne yapacağım?
Cevapla