Hepimiz beklemedeyiz 60 aldım kpss den ilanı bekliyoruz. Önceden spor geçmişim yok parkura hazırlanan mı bilemedim. Kpss önlisans sonuçları 2 Kasım'da aciklaniyor ama ilan ne zaman gelir çağırılır miyim biraz daha bekliyeyim mı spora yazilayim mı bilemedim... Ekonomik durumumum böyle aylarca hazırlanmaya el verisli değil.
İlan Aralık ayı gibi gelir. Parkura söyle hazırlayabilirsiniz kendinizi, kendi kendinize koşu yapabilirsiniz. Hafif tempoda vücudunuzu alistirabilirsiniz. 60 puan aldıysan cagrilirsin yüksek ihtimal
Çok teşekkürler moralim bozuluyor kimisi hiç hazirlanma 60 almışsın para harcama parkura diyor ailemde destek çıkmıyor iki sene evde sağlıklı bı ortamda zaten hazırlanan kpss ye... Kusura bakmayın çok dertliyim o yüzden fazlaca sitem ettim. Peki ilan ile cagirilma arasında ne kadar süre var aşağı yukarı tahminen sizce?
Kurs veren biriyle konuştum 60 ile çok zor dedi. Napayım bilmiyorum yine de etraflıca düşünüp karar veririm yani ücret çok pahalı değil giderim de şimdi kursta demoralize olacaksam da boşa gitmek istemem
Niye ya benim tanıdıklarım var, 60la polis olan. Nesi zormuş. Her şeyi geçtikten sonra, derecelerin iyi olduktan sonra alırlar genel de. Ama riskte var tabii. Şimdi senden daha iyi dereceler varsa onlari alırlar. Bu bir gerçek
Evet tüm risklerin farkındayım ama yine de denemedim demek istemiyorum yani taban 60 olsa dahi geçen sene 60 puan ile giren varsa tamamdır. Yine denemeye değer. Kursa hazırlayan birinin dahi böyle söylemesi gerçek bunu eş gecemem ama demoralize de olmuyor değilim. Keşke bu mesleği sadece yerleşmek amacıyla tercih edenler değilde canı gönülden yapacak olanları alsalar... Sizin var mı bildiginiz geçen sene 60 ile kazanan pomemi söylentiler 66 ile. kapatti diyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Polis değilim ama sor
Hepimiz beklemedeyiz 60 aldım kpss den ilanı bekliyoruz. Önceden spor geçmişim yok parkura hazırlanan mı bilemedim. Kpss önlisans sonuçları 2 Kasım'da aciklaniyor ama ilan ne zaman gelir çağırılır miyim biraz daha bekliyeyim mı spora yazilayim mı bilemedim... Ekonomik durumumum böyle aylarca hazırlanmaya el verisli değil.
İlan Aralık ayı gibi gelir. Parkura söyle hazırlayabilirsiniz kendinizi, kendi kendinize koşu yapabilirsiniz. Hafif tempoda vücudunuzu alistirabilirsiniz. 60 puan aldıysan cagrilirsin yüksek ihtimal
Çok teşekkürler moralim bozuluyor kimisi hiç hazirlanma 60 almışsın para harcama parkura diyor ailemde destek çıkmıyor iki sene evde sağlıklı bı ortamda zaten hazırlanan kpss ye... Kusura bakmayın çok dertliyim o yüzden fazlaca sitem ettim. Peki ilan ile cagirilma arasında ne kadar süre var aşağı yukarı tahminen sizce?
1 ay oynar genel de
Tamam çok teşekkür ederim 🌹 ben yine de hazirlanayim şimdiden ne olur ne olmaz şans işi bu sonuçta ✨
Hazirlan tabii. Yakında ilana cujarler
Kurs veren biriyle konuştum 60 ile çok zor dedi. Napayım bilmiyorum yine de etraflıca düşünüp karar veririm yani ücret çok pahalı değil giderim de şimdi kursta demoralize olacaksam da boşa gitmek istemem
Niye ya benim tanıdıklarım var, 60la polis olan. Nesi zormuş. Her şeyi geçtikten sonra, derecelerin iyi olduktan sonra alırlar genel de. Ama riskte var tabii. Şimdi senden daha iyi dereceler varsa onlari alırlar. Bu bir gerçek
Geçen sene 60 ile polis olanı tanıyor musun geçen sene taban puan 60 mıß ama 66 ile kapatmış on katı kuralı dan dolayı diyorlar
Evet tüm risklerin farkındayım ama yine de denemedim demek istemiyorum yani taban 60 olsa dahi geçen sene 60 puan ile giren varsa tamamdır. Yine denemeye değer. Kursa hazırlayan birinin dahi böyle söylemesi gerçek bunu eş gecemem ama demoralize de olmuyor değilim. Keşke bu mesleği sadece yerleşmek amacıyla tercih edenler değilde canı gönülden yapacak olanları alsalar... Sizin var mı bildiginiz geçen sene 60 ile kazanan pomemi söylentiler 66 ile. kapatti diyor
Benim arkadaşımı 60 ile çağırdılar ama o parkurda elendiydi. Parkura kadar gelebildiydi
Anladım çok teşekkür ederim tüm yorumlarınız için. Allah büyük ben yine şansımı deniycem
Tabii. Daha sonra pişman olmamak için, denemeniz de fayda var
Kesinlikle öyle