Atanana kadar bir kurumda çalışmak istiyorum. Ne yapmalıyım?

Yeni mezun bir öğretmenim. Kpssden istediğim puanı aldım büyük ihtimalle atanacağım. Atanana kadar bir kurumda çalışmak istiyorum çünkü şu an evimize tek bir emekli maaşı giriyor. Birçok iş buldum ancak gidip görüşmeye çekiniyorum kısa bir süreliğine çalışmak istediğimi önceden bildirmeli miyim? Atama döneminde çıkmak zorunda kalacağım çünkü. Ne yapmalıyım? Daha önce hiç çalışmadım ve çekingen bir insanım. Söylemeden çalışırsam sonrasında nasıl istifa edeceğimi falan düşünüyorum şimdiden. Bu normal bi durum mu nasıl bir yol izlemeliyim? Lütfen aşağılamadan yorum yapabilirseniz çok sevinirim🙏🏻

Atanana kadar bir kurumda çalışmak istiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla