Beni sebepsiz işten çıkardılar, çok ağladım. Ne yapacağım?

Beni beni işten çıkardılar ama nedenini anlayamıyorum çünkü gayet iyi bir çalışandım performansın bayağı iyiydi %82 oranındaydı nedenini sorduğum zaman bana her şeyin performans olmadığını hızlı yapmanın veya dikkatli yapmanın yanı sıra davranışlarını da dikkat etmelisin dediler ama benim hiçbir sorunum yoktu herkes de iyi anlaşıyordum herkes beni seviyordu bugün çok ağladım gözlerim kan doldu çünkü bu işi çok seviyordum 6 ay dolduğu için beni çıkardılar çok iyi arkadaşlıklarım vardı şu an çok ağlıyorum başka bir fabrika'da iş bulamayacağım galiba herkes bundan başka iş yok dedi maaşım 8bin servisi yemek karşılanıyordu ve 12 saat çalışma

Beni sebepsiz işten çıkardılar, çok ağladım. Ne yapacağım?
Cevapla