Üniversitede daha verimli çalışmak için ev tutmak mantıksız mı olur?

Yurtta kalıyorum eve çıkmak istiyorum. Derslerime daha verimli çalışacagimi düşünüyorum. Arkadas ortamım yok. Yurtta kalmama rağmen tek tabanca takılıyorum. Samimi arkadaş bulamadım. Yani öyle can ciğer dostum dediğim kimse yok. Evde kuralsız olacağım için daha özgürce kendi istedigim gibi yönlendiririm diye düşünüyorum hayatımı. Sizce daha verimli çalışmak için imkan varsa eve çıkılmalı mı?
Üniversitede daha verimli çalışmak için ev tutmak mantıksız mı olur?
Cevapla