Yazılımcıların doktorlardan daha fazla kazanması normal mi?

6 yıllık okulu bitiren yeni doktor 14k civarı alıyorken 4 yıllık okulu bitirip 2 yıl tecrübesi olan yazılımcı en az 18-19k maaş alıyor. Yeni başlayan yazılımcı da ortalama maaşı 12-13k alıyor çok rahat

Güncellemeler
+1 yıl
Yazılımcılar asgarî ücretle işe başlıyormuş günün fıkrası
Yazılımcıların doktorlardan daha fazla kazanması normal mi?
Cevapla