Bugün işten çıkarıldım. Bu ikinci işten çıkarılmam. Ben kötü geçimsiz biri miyim ki?

8 aydır çalışıyordum. İstifamı onlar yazdırdılar. Kıdem tazminatı hakkım var mıydı? Bugün sinirimi kontrol edemedim, terbiyesizlik yapmadım ama sinirlendiğimi belli ettim. Çıkardılar.. Ne kolay adam harcanıyor
Bugün işten çıkarıldım. Bu ikinci işten çıkarılmam. Ben kötü geçimsiz biri miyim ki?
Cevapla