Ben pcden baktım e devlete gir arama yerine çalışma hayatım yaz direk çıkıyor zaten bende sayfayı 3 4 yeniledim öyle girdim site bazen saçma hatalar veriyor
%46 süresiz rapor var 2 gözde görme kaybı var kalıcı 18 yaşından sonra başladı bu klayçve Behçet hastasıyım oda hemen yoruluyorum yorulmam yasak yorulunca göze vuruyor de Geçen bi yazı gördüm %50 üstü raporlar bu ermek emeklilik olacakmış diypr benim 46 bakalım kanunlar değişip duruyor
İnşallah bakalım ama dıştan gören sapasağlam diyorlar inanmıyorlar bana hasta olguma neyse ben uyuuacsm iyi geceler Sen calısıyor musun Şu an eğer çalışıyorsan patron girdi gösterip işten cıkarmıs ya da muhasebeci yatırmıyor primleri yA da yeni girdiysen işe ondan gözükmez 1-2 ay bekle sisteme öyle geçer
Yok ya ben şuanda boşumda önemli olan sigorta başlamış mı benim ondan merak ettim işte 0c adam 1 gün yatırmış stajdan kalma okuldan ama başlamış gözüküyor işte galiba :(
Staj ayrı 2016 sa ama sen ayrı 2017 de 1 günlük İşe girmişsin sanırım staj sayılmıyor bildiğim kadarıyla staj sonrası sayılıyor staj sadece sağlık nedeniyle staj ettin terde kaza sebeb olabilir dşye sağlık Sigortacı ediyor emekli ile alakası yok diye biliyorum
Aynen çünkü 1 günlük prim yatmış yani staj olsa sayılmaz zaten yani çünkü kanka prim gün sayısından düşmüş sosyal hizmetlerde bir yetkili senin sigortan 2017 başlamış gözüküyor dedi çünkü
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
1 gün yatmış gibi anladım tablodan buraya e devlete ne yazıp da gördün bende bakayım
Arıyorum ama böyle şeyler yok e devlet uygulamada
Dostum oraya çalışma hayatım yaz çıkar aynen bende 1 gün yatmış gözüküyor
Beklenmedik hata oluştu diyor
Telefpn mu bilgisayar mi
E devlet kapısı yazıyor acıyorum hata olustu diyor yarın yine deneteyim
Ben pcden baktım e devlete gir arama yerine çalışma hayatım yaz direk çıkıyor zaten bende sayfayı 3 4 yeniledim öyle girdim site bazen saçma hatalar veriyor
Tamam engelli raporum var
Normalde bildiğime göre
36 yaşında emekli olmam lazım
Bakalım orada me yazacak
Siz 65 yaşında olacaksınız ben 36
Kanka ben artık bastonla işe gider gelirim 😅🧓
Hacı e devlette masa ütü baktım senle aynı yazıyor 60 yaşında olacsm falan ama raporum var bu payla araştıramam lazım
Kank bir mahsuru yoksa engel durumunuz nedir açıklamak zorunda değilsin tabi
%46 süresiz rapor var
2 gözde görme kaybı var kalıcı 18 yaşından sonra başladı bu klayçve Behçet hastasıyım oda hemen yoruluyorum yorulmam yasak yorulunca göze vuruyor de
Geçen bi yazı gördüm %50 üstü raporlar bu ermek emeklilik olacakmış diypr benim 46 bakalım kanunlar değişip duruyor
Geçmiş olsun kardeşim Allah yardımcın olsun inş erken emeklilik hakkı kazanırsın adamım
İnşallah bakalım ama dıştan gören sapasağlam diyorlar inanmıyorlar bana hasta olguma neyse ben uyuuacsm iyi geceler
Sen calısıyor musun Şu an eğer çalışıyorsan patron girdi gösterip işten cıkarmıs ya da muhasebeci yatırmıyor primleri yA da yeni girdiysen işe ondan gözükmez 1-2 ay bekle sisteme öyle geçer
Yok ya ben şuanda boşumda önemli olan sigorta başlamış mı benim ondan merak ettim işte 0c adam 1 gün yatırmış stajdan kalma okuldan ama başlamış gözüküyor işte galiba :(
Staj ayrı 2016 sa ama sen ayrı 2017 de 1 günlük İşe girmişsin sanırım staj sayılmıyor bildiğim kadarıyla staj sonrası sayılıyor staj sadece sağlık nedeniyle staj ettin terde kaza sebeb olabilir dşye sağlık Sigortacı ediyor emekli ile alakası yok diye biliyorum
Sen yine gir bi işe Sigortacı başkasın baktın iş iyi devam et baktın kötü iştem cikmsşgoers 1-2 ay yatmış gözüksün gir bi işe
Aynen çünkü 1 günlük prim yatmış yani staj olsa sayılmaz zaten yani çünkü kanka prim gün sayısından düşmüş sosyal hizmetlerde bir yetkili senin sigortan 2017 başlamış gözüküyor dedi çünkü
2016 staj 2017 Sigorta sanırım sen ne zaman nerde çalıştın ne iş yaptın 1 gün
Jsjsj ben tesisatcıyım kank işte staj yerinde çalışıyordum oradan yatırmışlar işte galiba başka yerde çalışmadım işte iş bulamadım daha doğrusu
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!