Üniversitede çok yalnızım ve kendi düşünceme sahip insanlar dilimi hiç yok saatlerimi nasıl verimli geçiririm?

Bu yıl ilk yılım. İlk günleri bir kaç kişiyle tanıştım ama gruplaştılar kendi kendilerine takılıyorlar. Beni de çağırmadıkları için çağırılmadığım yere gitmiyorum. Çoğu insana göre değişik denilen bir kişiliğe sahibim. İnsan analizi insan fizyonomisi ile ilgilenirim. Belki bundandır diye pek ısınmıyorlardır bana bilemem. Okulumdaki insanların çoğu gerçekten orta son kafasındaki insanlar. Sanki lisesinin devamına geldim. Saatlerimi yalnız geçiriyorum tek başıma kahvemi çayımı içiyor, yemeğimi yiyorum. Artık sinirlerim alt üst olmaya başladı. Lisedede çok kalabalık bir arkadaş grubum yoktu fakat bir kaç dostum vardı elbette. Lâkin üniversiteyi böyle düşünmedim. Yks öncesi kaza geçirdiğim için istediğim bölümün yan bölümüne sıralamam yetti dolayısıyla bana hitab eden kimse yok. Saatlerimi nasıl verimli geçirebilirim?

Üniversitede çok yalnızım ve kendi düşünceme sahip insanlar dilimi hiç yok saatlerimi nasıl verimli geçiririm?
Cevapla