
Tek rakibim dün olduğum kişi. Tek hedefim yarın olacağım kişi.

Tek rakibim dün olduğum kişi. Tek hedefim yarın olacağım kişi.
Kariyer değil de mutlu bir yaşam için birşeyler yaparım. Benim için önemli olan mutluluk ve huzurda Kariyer yapmak. İnsanlar mutluluğu yakalarsa tüm güzellikler peşinden geliyor ben buna inanıyorum.
Benimde huzur ve mutluluğum öncelikli hemde tüm sevdiklerimle beraber.
Huzur sevgi ve mutluluk olmalı, o zaman her şey olur🙂
Bozmadım. Bakanlık müfettişi olma imkanım vardı ama bütün düzenim alt üst olacaktı tercih etmedim
Ben meb de çalışıyorum 700 müfettiş alınacaktı yazılıdan 72 aldım mülakata gitmedim şartları çok cazip gelmedi
Evet var ama aynı iş içinde de olabiliyor müfettişlikte direkt il dışı
Müfettişlikte rotasyonda il içi yokmuş 4+4 8 yıl aynı il olabiliyormuş her şeyini araştırdım. İstanbul dan çıkmak şu an için bütün düzenimi alt üst eder
Evim var burada. Müdür yardımcısıyım okulda... başka başka sebepler...
Sen ne iş yapıyorsun?
Orasını anladık zaten :)
Meslek?
Maşallah maşallah :)
Vayyy direkt bakan olacaksin yani yanlış mı anladım
Olur olur. Adim adım her şey. Ben de bi gaza geldim şimdi
O zaman başımız sıkışınca size müracaat edelim :)
İletişim?
Yorumlardan mı :)
Dm?
Aslında bozulmalı. İnsan konfor alanından çıkmadıkça pek ilerleyemiyor
Aynen. Hatta şöyle bir şey söyleyebilirim. İnsanların sürekli aynı yerde çalışmaması gerektiğini düşünüyorum. Ben farklı insanlar, farklı mekan, farklı atmosfere geçiş dönemlerinin olması gerektiğine inananlardanım. Başarının tazelenmesi demek, bilginin tazelenmesi demek ve farklı insanları tanımak, farklı donanıma sahip olmak demek. Ben değiştirilmesi taraftarıyım.
Cevap
10Cevap
Bozardım ben
Kurulan düzeni bozmaya kolay kolay kimse cesaret edemez
Zamaninda kurulu düzenim icin terfimi yakmistim :) ama sonradan telafi edildi.
Bozmam yurt dışı evlilik teklifi aldım milyon euroları teptim kızda iyiydi bana göre değil para için kariyer vs için vazgecmek
Onu bunu bilmem de gorseldeki hatunun tenine mest oldum
Okul için geldiğim sehirde, okulu bitirdim hala yaşıyorum. Demek ki neymiş bozuyormuşum. 😂
Kariyerim huzurlu olduğu sürece bozmam..
Hayalimdeki meslek icin ise kesinlikle evet
Kariyerim için düzen kurdum zaten
Bozmaö
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?