Güncellemeler
+1 yıl
Vazgecirtebilecegim bir fikir olsun lutfen
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrica hem sinava calisip hem okulu yurutemem bolumum zaten zor
Bölümün gayet güzel babanı kırmamak için tekrar sınava girersin sonra da çalıştık kazanamadım denebilir. bunun dışında diyelim sınava tekrar hazırlandın o bölümü kazanmak zor ya olmazsa ne yapacaksın? bu sefer bu bölümde gidecek o yüzden okuldan kaydını sakın sildirme.
Böyle babanın varya şimdi sövdürtcek kendine. Gitsin kendi okusun doktorluk. Deki baba ben de babam doktor demek istiyorum
Cevap
2Cevap
Tamam sinava da gir tekrar
S g ot dbu
Zor vazgeçirmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?