Güncellemeler
+1 yıl
Gözüküyormuş arkadaşlar bilginize MEB'i aramış kız teşekkür ederim yinede cevaplar için
Hayır görünmüyor. Bende bu sene 12. sınıfı açık lise okudum. Yorumlarda sallamışlar. Öğrenci olarak hiçbir sistemde hiçbir yerde görünmezsiniz. Şahsen devletten para bağlıydı bana öğrenci olarak gözükmediğim için yatmıyordu ama. Yorumları takma.
Cevap
3Cevap
Evet gözükür.
Niye gözükmesin
Gözükür
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?