Eğitim & Kariyer Merkezi yatay geçiş düşünüyorum. Hangi bölüm sizce? jhwan99 Takip Et Xper 5 Yaş: 46 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Tede para vermeye değer mi? Ted üniversitesi işletme yarı burslu Bandırma hemşirelik Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Merkezi yatay geçiş düşünüyorum. Hangi bölüm sizce? Cevapla Bölüm Soruları Para Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
suniizm Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl İşletme okuyacaksan ek olarak farklı bir bölüm daha okumanı tavsiye ederim. Çünkü ilerde imkânın olursa kendi işini kurabilirsin. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
İşletme okuyacaksan ek olarak farklı bir bölüm daha okumanı tavsiye ederim. Çünkü ilerde imkânın olursa kendi işini kurabilirsin.
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!