Merkezi yatay geçiş düşünüyorum. Hangi bölüm sizce?

Tede para vermeye değer mi?

Ted üniversitesi işletme yarı burslu
Bandırma hemşirelik
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Merkezi yatay geçiş düşünüyorum. Hangi bölüm sizce?
Cevapla