Sınav senemdeyim ama hırslı değilim. Çok rahatım, ne yapmam lazım?

12. sinif öğrencisiyim hiç hırslı değilim maalesef ki. Ciddiyetli olmam hırslı olmam lazım sürekli calismam gerek evet ama bendeki rahatlık kimsede yok resmen. Diğer öğrencilere bakıyorum stresten geberiyorlar ben amaan bugün de yatayim deyip uyuyorum içimden gelmiyor zorla da ders gerçekten yapılmıyor isteksizsen. Ozel okula yazdirdilar beni bir sürü para döktüler ders çalışmam lazim nasıl istekli hırslı olabilirim olayın ciddiyetini kavrayamiyorum bi turlu
Sınav senemdeyim ama hırslı değilim. Çok rahatım, ne yapmam lazım?
Cevapla