Temelim yok Antrenmanlarla Matematik 1 çözüyorum sonra 2 çözeceğim. Sonra da Karekök Geometri Sıfır çözüp zor kaynaklara geçeceğim. Mantıklı mı?

Dediğim gibi yapıp sonra zor kaynaklara geçince paragraf ve mat çözücem sonrada diğer derslere

Temelim yok Antrenmanlarla Matematik 1 çözüyorum sonra 2 çözeceğim. Sonra da Karekök Geometri Sıfır çözüp zor kaynaklara geçeceğim. Mantıklı mı?
Cevapla