Antremanlarla matematik 1-2 aldım zaman kaybı dediler şimdi gittim deneme aldım deneme çözüp yapamadığım konuları öğrenicem iyi mi?

Antremanlarla matematik 1-2 aldım zaman kaybı dedi herkes bende gitti deneme aldım o denemeleri çözüp yapamadıklarımın konu anlatımı ve testini çözücem öyle öyle kendimi geliştiricem yaptığım mantıklı mı önerilere açığım

Antremanlarla matematik 1-2 aldım zaman kaybı dediler şimdi gittim deneme aldım deneme çözüp yapamadığım konuları öğrenicem iyi mi?
Cevapla