yorum yazin….

Yüksek lisans yapmak 📖
Çalışıp para kazanmak 💸
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
yorum yazin….

Valla Avrupa'da genelde yüksek lisans ayrı değilde lisans yüksek lisans 5 yıllık bölümler oluyor ama bu yüzden üniversiteye girmek çok ama çok zor oluyor. Türkiye'de dört yıl lisansta kaybedip sonra birde yüksek lisansa girmekle çabalamak üzücü. Ayrıca sadece lisansla yurt dışındaki yüksek lisans gerektiren meslekleri Türkiye'de yapabiliyor olmanız çok saçma. Hayır diplomalar ülke dışına çıkınca etkisini kaybediyor sadece lisans olduğu için.
Hedefin neyse ona göre hareket et. Amaç Türkiye'de kalmaksa o zaman düşün yüksek lisans sana artı olur mu. Amaç yurt dışıysa kesinlikle düzgün bir yüksek lisans oku.
Maddi açıdan sorun yaşamıyorsan yüksek lisansını yapmanı öneririm, yok eğer acilen işe atılmam gerekiyor diyorsan da çalışma hayatına girebilirsin.. Keyifli geceler..
Cevap
34Cevap
Yüksek lisans yapmak
yüksek lisans yalnızca sağlık alanında işe yarıyor bence. Eğer akademi düşünmüyorsan boşa zaman kaybı Türkiye'de. Türkiye mavi yakalı kafasına sahip bir ülke. Hangi sektör olursa olsun önce az maaşla en iyi olanı alıp çalıştırma peşinde... İKcılar ya da patronların egosundan söz etmiyorum bile... Bu ülke kafayı yemiş. Hem en iyisini alayım hem de ucuz işçi olsun kafasında hepsi. Benim kardeşim uluslararası bir şirketin Türkiye ayağında staj olanağı buldu. Adamlar stajyer parası bile vermedi... Bakın uluslararası şirketlerin Türkiye ayağı diyorum. Buradaki pazar her neyse onlar bile bu düzene göre oynuyor. Bu sistemin değişmesi şart.
Fazla okumak zaman kaybı bence hayat günden güne zorlaşıyor para kazanmak daha mantıklı. Bazıları ikinci üçüncü üniversiteyi okuyor ama sonuç yine değişmiyor çünkü ekmek aslanın ağzın da bu ülke de sınırlı sayı da talep var iş bulmak çok zor bu ülke de.
İnsan sınırları çok geniş bir varlıktır. Hem çalışıp hem okuyabilirsin maddi durumun yeterliyse kesinlikle oku kardeş.
Okul sayfasını 2018 de kapattım kolay kolay da açmayı düşünmüyorum.
Çalışmak daha güzel.
Türkiye'de yüksek lisans yapmanın getirdiği hiçbir şey yok
baktıgımız zaman şu an diplomalı işsiz şu an çok ülkemizde ama çalışıp aynı zamanda okumak
Çalışıp para kazanırken yüksek lisans yapmak
😁😁👍🏻👍🏻
Yüksek Lisansın sana ve işine katkısı olur illaki
Liseden sonra çalışmaya başlansa gelecek kaygın olmaz
Türkiye çok kötüye gidiyor kusura bakmayın okumak boş
Durumuna göre değişir. Çalışmak dedim. Ama yl de olabilirdi
Yüksek lisans yap çalışmanın sonu yok bi bok kazanamazsın
Valla iyi ve geleceği bir işse çalışmak daha mantıklı..
🤔🤔🤔🤔
Yurtdışında yapacaksan yüksek lisans ama yurt içindeysen çalış derim
#Hükümdar
Bence yüksek lisans yapmak neden çünkü eyitimin iyi olursa istediğin mesleği yapma şansın daha yüksek
bu ülkedeyken okumanın bir anlamı yok afedersiniz de
Ne yüksek lisansı herkes yapıyor artık beş para ettiği yok
Ne kadar emek o kadar yemek
Sonunda iyi yerlere geleceğim için
Yüksek lisans falan türkiye için boş iş. Avrupa'da yapacaksan okey.
Maddi bir sorunun yoksa kariyer yapmak sana büyük katkısı olur
Zenginsen git yüksek lisan yap. Fakirsen çalışmaya başla bu kadar
maddi durumun iyiyse yüksek lisans değilse çalışmak
Okula gittim 1 sene bıraktım babamın yanında galerici oldum okumak doktor hakim vs olmicaksan boş iş
Türkiyede hiçbişeyin bir önemi yok ki
Ikiside zordur.
Yüksek lisans yapmak 📖
Yüksek lisans daha iyi
Çalışıp para kazanmak
Para kazanmak
Okumak her zaman daha iyi bir şey olmuştur
Çalışıp para kazanmak
Yüksek lisans yapıp akademik olmak
Bunu uzun uzun ele almamız lazım.
Çalışıp para kazanmak..
Yüksek lisans.
İkisini bir arada yapmak
Guzel anlaşma sizler için
Yuksek şınsans konusu ne
aynı anda yapa bilşrsin
Hayat zor para kazanmak lazım
Lisans
lisans
Lisans yapmak
Para para
yüksek lisans yapmak
Kariyer yap. Durumun varsa
Çalışmak en iyisi
Yüksek boş iş
Çalışıp para kazanmak tabikide
para birçok kapıyı açar
Çalışıp para kazanmak
Eğitim daha iyidir
İkisi de olsa iyi.
A şıkki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?