Yks ile alakalı fikirlerinizi alabilir miyim?

Arkadaslar merhaba ben üni sınavına hazirlaniyorum. Ve hazırlanıpta bu işten anlayanlara bir soru yöneltmek istiyorum. Şimdi ben gün içerisinde ders videosu izliyorum yaklaşık 4 5 tane ve her biri 40 50 dk uzunluğunda izlerken de unutmayayım diye sık sık videoyu durdurup notlar alıyorum. Ve haliyle zamanım gidiyo baya her gün bu şekilde yapıyorum ve diğer dersler icin soru cözmeye vakit kalmıyor matematik dışında. Ben bunun için şöyle bir şey düşündüm "Acaba haftanın ilk 2 günü konu anlatım videoları izlesem daha sonra da diğer günler hiç video izlemeyip yalnızca soru çözümü yapsam sizce faydalı olur mu? Faydalı olmalı çünkü yeteri kadar hata yapacak zamanım yok. Sizce uygun olur mu lütfen fikirlerinizi belirtin. Tabi bunu yapmadan önce şunu yapıcam geçmiş konulardan soru çözemediğim konular var bu hafta mesela hiç konu ilerletmeeden haftanın kalan günlerinde eksik olduğum konularla alakalı soru cözümü yapicam. Üstte açıkladığım şekilde yapsam yetişir mi sizce?

Yks ile alakalı fikirlerinizi alabilir miyim?
Cevapla