Kararsız kaldım. Büro yönetimi mi, tıbbi sekreterlik mi?

Kamu açısından soruyorum. Dersler açısından da. Aslında büro yönetimi okumak istiyorum ama pişman olur muyum diye düşünüyorum 😬

Büro yönetimi
Tıbbi sekreterlik
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Büro seçtim arkadaşlar. Zaten ikinci üniversite olarak okucam. Hastane ortamı bana göre değil. Ömür boyu yapabileceğim bir iş değil. Katılımınız için teşekkürler
Kararsız kaldım. Büro yönetimi mi, tıbbi sekreterlik mi?
Cevapla