Iyi bir yerde calisirken, Is bulmadan istifa ettiginiz oldu mu?

Bunu yaklaşık 2 hafta önce yaptım, herkesin şartlarını beğendiği kurumsal bir firmada calisiyordum. Yediğim mobingler artik dayanılmaz hale geldi, kendime saygımı yitirdiğim noktada da bıraktım ciktim

Çünkü karakterim değişmeye başlamıştı ve kendimden nefret etmeme sebep oluyordu ne olursa olsun alınan üç beş kurusun bedeli bu olmamalıydı. İstanbul gibi yerde kaldım işsiz, Allah sonumu hayretsin..

Allahtan birikimim var da o da nereye kadar artık.

Güncellemeler
+1 yıl
Gncl
Iyi bir yerde calisirken, Is bulmadan istifa ettiginiz oldu mu?
Cevapla