İşe girdim ama ilk günden çok yoruldum. Yarın gideyim mi?

Arkadaşlar selam ben 2 yıllık üni mezunuyum kpss ye girdim ama bir şey olacağını sanmadığım için işe giriyim dedim züccaciye girdim bugün ilk günümdü ama çok yoruldum ilk günden yemek yemeye vakit bile bulamadım çok yoğundu ayaklarım su toplamış duşta bile zor durdum düşünün şükür olsun kimse çalışmamı istemiyor (babamlar) ama sigortan başlasın diyorlar başlaması önemli mi yani 1 ay dahi gitsem bir işe yararsa gideyim. Benim işe girme sebebim de iphone almak başka bir isteğim yok birkaç ay dayanırsam telefon aldıktan sonra çıkmayı düşünüyorum ha birde 1 hafta deneyeceklermiş kesin de değil 1 haftalık paramı verirler mi yarın da pazar olduğu halde 9 da burada ol dediler pazar pazar iş mi olur siz olsanız gider misiniz?

İşe girdim ama ilk günden çok yoruldum. Yarın gideyim mi?
Cevapla