Sodexo yemek kartımdaki bakiyeyi istifa etmeden harcasam mı?

Dostlar merhaba,

Öncelikle durumu özetliyim içinde 1111₺ olan bir yemek kartım var ve yarın istifa edicem kalan bakiyeyi harcamalı mıyım? Harcarsam maaştan kesinti olur mu?

Güncellemeler
+1 yıl
Kalan miktarı harcadım maaşım yattı ve maaştan kesilmedi
Sodexo yemek kartımdaki bakiyeyi istifa etmeden harcasam mı?
Cevapla