3 senedir sınava hazırlanıyorum. Aileme yük olduğumu düşünmem normal mi?

3 senedir sınava hazırlanıyorum kötü sıralamalar hiçbir zaman yapmadım ama aileme karşı sorumlu hissediyorum 20 yaşındayım artık yükmüşüm gibi geliyor ama hedeflediğim bir mesleği yapmak istiyorum bu yük olma ve onlara karşı sorumlu hissetme düşüncem normal mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Evet sayısal
3 senedir sınava hazırlanıyorum. Aileme yük olduğumu düşünmem normal mi?
Cevapla