Hemşirelik bölümüne hangi yolla daha kolay yerleşebilirim?

DGS ile mi daha kolay YKS ile mi?
2 senelik mezunum
DGS ile alım az ve sınavda süre yetmiyebilir
YKS de konu çok ve AYT MAT korkutuyor
Hemşirelik bölümüne hangi yolla daha kolay yerleşebilirim?
Cevapla