Eğitim & Kariyer Okul hayatınızda başarılı bir öğrenci miydiniz yoksa tembel mi? ashleyww Takip Et Guru Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Okul hayatınızda başarılı bir öğrenci miydiniz yoksa tembel mi? Okul hayatınızda başarılı bir öğrenci miydiniz yoksa tembel mi? Cevapla Okul Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı. başarılı bir öğrenci 0 0 Yorumla
Dördüncümurat4 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 98% +1 yıl Orta genelde her derse geç kalan bir öğrenciydim , günde 12 ders oluyordu öğretmenden önce derse girme fobisi vardı, o yüzden iyi öğrenci sayılmazdık 0 0 Yorumla
1İnciTanesi Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Sadece sevdiği derslerde başarılı olan bir öğrenciydim 0 0 Yorumla
Adem23 Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl ay evet tabiki hep takdir bir defa teşekkür aldım yani 0 0 Yorumla
Blondesmann Takip Et Master Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl İkisinin arasındaydım ancak genelde makara bir öğrenciydim. Arkadaşlarımla vakit geçirmeyi severdim 0 0 Yorumla
Kubosch Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl Tembel ama başarılıydım. Ta ki liseye kadar. Sonra sadece tembel oldum. (10. sınıfım şu an.) 0 0 Yorumla
Abininizim Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Başarılı sanırım göreceli bir kavram 0 4 Yorumla ashleyww +1 yıl Hayır değil Yorumla Abininizim +1 yıl Öyle knk 80k sayısal alan biri kimine göre başarılı kimine göre başarısızdir Yorumla ashleyww +1 yıl Başarısız Yorumla Abininizim +1 yıl Tamam çark sensin Yorumla
Burakx12 Takip Et Bilge Yaş: 24 , eic 95% +1 yıl Başarılıydım ve hala başarılıyım elhamdülillah. 0 0 Yorumla
mdrx592 Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 1,5b cevap paylaştı. Yüksek onurum var 2 kez. 0 0 Yorumla
Ehlivukuf Takip Et Mentor Yaş: 34 +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 7b cevap paylaştı. Kısmen başarılı 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
başarılı bir öğrenci
Orta genelde her derse geç kalan bir öğrenciydim , günde 12 ders oluyordu öğretmenden önce derse girme fobisi vardı, o yüzden iyi öğrenci sayılmazdık
Sadece sevdiği derslerde başarılı olan bir öğrenciydim
ay evet tabiki hep takdir bir defa teşekkür aldım yani
İkisinin arasındaydım ancak genelde makara bir öğrenciydim. Arkadaşlarımla vakit geçirmeyi severdim
Tembel ama başarılıydım. Ta ki liseye kadar. Sonra sadece tembel oldum. (10. sınıfım şu an.)
Başarılı sanırım göreceli bir kavram
Hayır değil
Öyle knk 80k sayısal alan biri kimine göre başarılı kimine göre başarısızdir
Başarısız
Tamam çark sensin
Başarılı “idim” 😑
Başarılı bir öğrenciydim
Başarılıydım ve hala başarılıyım elhamdülillah.
Yüksek onurum var 2 kez.
orta
Basariliydim
Bazen başarılı bazen tembel
Tembeldim biraz..
Kısmen başarılı
Kopyaciydim
Tembelin tekiydim 😆
Hep başarılıydm.