Arkadaşlar Lisans mezunu olup işsiz olan ya da asgari ücretle çalışanlar nasıl durum?

Arkadaşlar iyi bir üniden mezun olmamıza rağmen Türkiye şartlarında iş bulmak zorlaştırıyor. Özel sektöre gidiyorsun adam kafayı askerliğe takmış tanıdıklığa takmış sen kpss ye kaçarsın diyor emekliliğe kadar çalışacaksın diyor. Devlet desen kırk yılda bir kontenjan açıyor o da çok az kişi bir sürü sınav var. Sınavlara çalışmak çok yıpratıcı. Aileniz zannediyor siz yatıyorsunuz. Siz nasıl bir süreçten geçiyorsunuz?

Arkadaşlar Lisans mezunu olup işsiz olan ya da asgari ücretle çalışanlar nasıl durum?
Cevapla