Üniden mezun oldum işsizim yaşım 25 acaba lüks kafelerde restoranlarda bir garsonluk falan işi bulup yapsam mı hem zengin erkeklerlede tanışmış olurum hemde garsonlukta kıyafet sorunum olmaz başka yerde işe girsem kıyafet almak için param yok ama garsonlukta forma falan giyiliyor galiba ya da şık giyinmek zorunda değilsin en azından
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Olaya şu açıdan bakalım; Diyelimki istediğiniz gibi bir iş buldunuz başladınız. Sizin niyetiniz zengin birini bulmak ve onunla takılmak ciddi olabilirse evlilik düşünürsünüz belkide. Eğer güzelseniz tamda beğenebileceğiniz biri size müşteri olarak sabit müşteri olmaya başladı sizi elde etmek için. Ki bunlar genellikle olur. Siz zannediyormusunuz o kişi size dünyaları akıtacak ya da size evlilik amacı ile yaklaşacak. Genellikle alacağını alacak ve yeni birine bakacak. Yanlış anlamayın geçmişte çevremde olanlardan örnek veriyorum. Planlarınızı biri üzerine kurmanızın sizi açmazlara sokabileceği ihtimalini göz ardı etmeyin lütfen. Sadece manevi bağların spontane bir şekilde sizin hayatınıza denk gelebileceği ihtmaline odaklanırsanız o zaten gün gelir sizi bulur. Bunun için plan yapmanıza gerek yok derim ben. Kariyerinize uygun bir iş bulmanız kısmetinize bir engeli olmayacaktır inanın buna. Av avcı zihniyeti ile yapacağınız girişim sizin av olmanıza sebep olabilir. Karşınızdaki kişinin de av peşinde binbir naziklikle, centilmenlikle sevecenlikle yaklaşabileceğini unutmayın. Bu, sizin o kişi üzerindeki tasarrufunuzun , zamanınızın boşa gitmesine ve üzülmenize neden olabilir
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Onun yerine halk eğitim kurslarına bak, beğendiğin, ilgini çeken kursa başvur ve açılmasını bekle. Bu sürede bulduğun herhangi bir ek iş yap ve kurs başlayınca kendini kursa ver. Kurs sonunda belgen olacağı iÇin o işi yapabilirsin, ilgini çeken kursa gideceğin için sevdiğin işi yapmış olursun
01 Yorumla
Eğitim & Kariyer konusunda 2b cevap paylaştı. Mesleğini bilelim ona göre bir iş öneririm. Mesleğinde ilgili bir alan olursa mesleki deneyimim var deyip başka yerlerde onun açık olur. Garsonluk lise mezunu işsizler yapıyor orada ortaokul mezunu biri sana şef olursa ağırına gider. Mesleğine göre bir alan söyleyelim
00 Yorumla
- Eğitim & Kariyer konusunda 978 cevap paylaştı.
s +1 yılKendi paranı kazanıp harcamanın güzelliği hiçbir şeyde yok. Belki zengin koca bulurum umuduyla yola çıkanlar hep hüsranla karşılaşıyor. Ne mezunusun bilmiyorum ama az çok demeden kendi alanında iş bul, zaten gelişirsin zamanla. Ölene kadar garson olmak zorunda değilsin sonuçta
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
82
Cevap
163Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 502 cevap paylaştı.
+1 yılZengin erkekle tanışmak için değilde kendi paranı kazanmak için çalışmalısın. Maalesef her ile üniversite açıcaz diye üniversiteli işsiz ordusu yarattı ekonomi. Üstüne barajı kaldırdı ki işsizlik rakamını 4 yıl öteledi. Sonuçta öğrenci arkamda.
Sen çalış paranı kazan.
2416 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka zengin erkek bulması daha mantıklı, ömür boyu garsonluk mu yapsın en fazla şef garson olur
- +1 yıl
@__Güzelavratotu__ neyi mantıklı
- +1 yıl
@__Güzelavratotu__ Bir çoğunuzun düştüğü hata bu. Zengin erkekleri aptal zannetmek. Çevrenizde kaç tane fakşr kız zengin erkekle evlendi. Güzellik ile paranın takası ekonomik değildir. Çünkü siz zaman geçtikçe güzelliğinizi kaybederken zengin muhtemel dahada zenginleşecektir. O zaman doğru takas bu değil. Onun yerine kendi ayakları üzerinde durabilen, kendi ekonomik özgürlüğü olan bir birey olup, sadece karakter için evlenmek daha uygun olacaktır.
- +1 yıl
Doğru söylüyorsunuz. Ayrıca zengin erkekle evlenme hayali bu dönemde geçerli olmaz. Zengin erkek de zengin kadınla evlenir çünkü. Bunlar hakan sabancıyla evleneceklerini falan düşünüyorlar ahahaha. Herkes dengi dengine
- +1 yıl
@muzlupilav Benimkisi bir fikir sadece. Umarım dikkate alınır ve faydalı olur.
- +1 yıl
Kadının zengin olmasina gerek yok bir çok örneği var bunun,
Ali Ağaoğlu
İbrahim Tatlıses
Acun...
Bunlar ünlü olup bizim bildiklerimiz - +1 yıl
@__Güzelavratotu__ Bunları gerçek birer evlilik sanmanıza gülüyorum sadece. O kadınların hepsi evlilik sözleşmesi yaptırılıyor. Acun bile fakirlikten zenginliğe geçmesine rağmen sürdürmesi. Neyse. Kendi görüşünüz. Dileyen dilediği gibi deneyebilir bu konuları.
- +1 yıl
Gerçek olmasını isteyen kim, ayda bilmem kaç milyon nafaka aldıktan sonra gider gerçeğini kendin bulursun
- +1 yıl
@__Güzelavratotu__
o kadar boşsun ki, karakterini, bedenini, herseyini para icin vermeye veya zengin erkegi kaziklamaya, nafaka koparmaya odaklanmışsın.
acıdım sana. sence bi sen mi akıllısın? - +1 yıl
Hayır ama erkekler s*lak
- +1 yıl
aynen öyle arkadaşım başkasının malı mülkü İLE mutlu olmaya çalışan aciz zavallılar cok garip kendi eli ayağı var ama çalışıp kazanmıyor nasıl olsa keriz bi zengin ile ailem evlendirir diyerek evlenene kadar her haltı yiyip evleneceği zaman kızlığını diktirip namuslu gibi kendini yamıyor kakalıyor bu acizlik ZAVALLILIK değil de nedir sosyal medyada son model arabaya binen evlerde kalan zengin para avcısı seyma subaşı Hande ercelleri dilan polatlsrı görüp öyle olacaklarını zannediyorlar Cok garip değil mi
- +1 yıl
Erkek istemiyor bak zengin erkek yani parasını malını mülkünü istiyor bu yüzsüzlük acizlik paragöz acköpeklik değil de nedir?
- +1 yıl
Üff fakir edebiyatı yapıyorsunuz 🙄
- +1 yıl
Sen aciz zavallı olup hiç bir emek sarf etme zenginin malına mülküne çökmeye calıs başkasının kazandığı İLE gelecek hayali kur rahat yasama havasına gir sizlerin yaptığı ne oluyor burada neyi tartışıyoruz karşımıza inşAllah sizin gibi zavallı para avcısı Malımızı mülkümüzü sömürmek için birlikte olan şerefsizler çıkmasın diye uğraşıyor yazıyor tartışıyoruz tartışmayalım konuyu kapatalım
- +1 yıl
@sordumbenişte Konuyu kendi alanınızda tartışın lütfen.
- Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u +1 yılBence yapılabilir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHangi meslektesin bilmiyorum ama, eger kpss istiyorsan evet her meslek icin zorlasti nerdeyse issizlik muhtemel. Onunde meslegine dair 2 secenek var. 1. si hayvannn gibi kpss kasmak ve harbiden iyi puan alip şak diye atanmak. 2. Si ise özel sektor. Bu 2. Si için ise çoğu meslek ya uzmanlik (yani yüksek lisans yapmış olmak) ya da ingilizce istiyor. Burada bir yol daha cikiyor. Bu sure zarfinda kpss kasmayacaksan eger, ingilizceni hayvannn gibi geliştirmen. C1 c2 lere gelmen ve yds yökdile de hazir girip iyi puan almak ve belki yuksek lisans. Buradan bir yol daha cikiyor, ozel sektor hala olmuyorsa belki de akademisyenlik. Yani bu olay uzunnn bir yol aslında, meşakatli ama uzun. Yani bunlari yapacak çok vaktin var daha. Kestirme çözümler bulmaya çalışma. He diyorsan para sıkıntım var tamam garsonlukta çalış ama mesleginden şak diye vazgeçme bence (tabi meslegini sevmiyorsan sevmeden okuduyssn bise diyemem garsonluk vs meslekleride tercih edebilirsin) ama eger oylesine giriyorsan işe Şu an bence ya girme dediklerime calis ya da yari zamanli gir ama yine de meslegine odaklan.
02 Yorumla- +1 yıl
Çok faydalı bir yorum oldu en azından benim icin
Cevap sahibi+1 yıl@isimsizdiss cok saolun bir nebze fikir verebildiysem yardim edebildiysem ne mutlu bana. Cogu kişi mezun olunca kayboluyor ne yapacagini bilmiyor, ben de oyleydim bir zamanlar. Çünkü ne universitelerde bir yonlendirme var ne de cevreden. Herseyi arastirarak planlamak ama dogru adimlari kendimiz secmek zorunda kaliyoruz. Bir mentörümuz olmuyor univeristelerde genelde (bazi ilgili hocalar haric). Ama bu dediklerim yanlis anlasilmasin garsonluk kötü vs demek istemedim hicbir meslek kötü diyemeyiz zaten. Sadece eski emeklerinden bu kadar hizli vazgecmemek, zamanı bir kâr olarak görüp kendini daha cok geliştirmenin önemini soylemek istedim. Vakit nakittir her anini faydali gecirebiliriz. Size de başarılar diliyorum yaşamınızda umarım hedeflerinize ulaşırsınız.
Her yer çalışacak eleman arıyor ama bulamıyor. Biz de mühendis arıyoruz hepsi boş. Kimse kendini geliştirmiyor. Bulunduğunuz üniversiteden mezun olan bir sürü insan var. Onlardan farkınız olmalı. Yetenek gibi şeylerle bı adım daha önde olmalısınız. ya da en azından çizim bilin ve arkadaş. (mühendisler için diyorum tabi) kendi alaninizla ilgili de bu soruları sorun. Az çok para demeyin tecrübe edinin. Herkes işsizim diyor ama kimse kendine bu soruları sormuyor. Senin gibi binlerce kişi varken neden seni ise almalilar.
216 Yorumla- +1 yıl
Ne mühendisi arıyorsunuz hocam, ben yeni mezun inşaat muhendisiyim de
- +1 yıl
:( peki hocam teşekkürler, bilmiyorum sektörünüz sadece makineyle mi ilgili ama inşaat mühendisi arayışıniz olursa, neden o aradiginiz mühendis ben olabilirim anlatabilirim : )
- +1 yıl
@İzmirliMuhendisBey Ben de makine mühendisiyim ve "bos" diye tabir edilen mühendisleri çok duyuyorum.
Beklenti nedir ve nasıl tipler geliyor merak ettim - +1 yıl
@Freddy1616 boş dediklerinize sırf tecrübesiz diye boş diyorsanız nasıl tecrübe kazanacaklar?
- +1 yıl
@lılılull onu diyen ben değilim ancak işveren tecrübeli değil mühendislik formasyonu almış personel arıyor. Üniversitedeki zamanınızı okeye 4. olmak üzerine geçirdiyseniz işiniz zor
- +1 yıl
Boş denilmesinden kasıt aslında tecrübe ile edinilen bilgiler değil. Bazı temel bilgileri bilmesi gerekir. Lisede öğretilen silindirin hacim hesabını bilmeyen mühendisler var piyasada. Şu zamanda Excel kullanmayı bilmemek çok garip. kaldi ki ingilizce bile artık aranan şartlar arasında. Mail atarken bana yazı rengini nasıl değiştirdin diyen mühendis bile oldu. Daha bir sürü şey var.
- +1 yıl
Benim eski çalıştığım yere ben çıkınca 2 mühendis geldi tecrubelilermis. Fakat çalışanlardan duyuyorum ki benim kadar iş çıkartamıyorlarmis. Benim hiç tecrübem yoktu sadece 2 yıl çalıştım orada. Olay tamamen tecrübe edinmek değil aslında. Yukarıdaki arkadaşlardan birini dediği gibi üniversiteyi sırf okeye 4. Olmak için okumamak gerekir. Siz ne kadar araştırıp kendinizi gelistirirseniz her zman rahat iş bulursunuz. Her akşam eve gidip arkadaşlar ile gezen bir tipseniz ya da saat 10 da uyuyan hiç bir araştırma yapmayan biriyseniz işiniz zor.
- +1 yıl
Çok üzücü aslında...
- +1 yıl
Vatandasimizda da suç var ama , pandemide üniversite sınavlarınin online yapıldığı dönemde elime çok statik sorusu gelirdi, ki en temel ve en kolay dersidir statik inşaat mühendisliğinin, gel gör ki ama yapamiyorlar. Anla abicim senden muhendis falan olmaz aldiginiz diplomaya yazık birak okulu diyesim geliyordu. İnsanin kendi potansiyelinin farkında olmasi gerek. Ülkece halimizin farkında olsak şu an bunlari konusmuyor olurduk. Bizlerin seçimiyle bu hale geldik suçu başkalarında aramaya hic gerek yok bence
- +1 yıl
Olayı siyasi boyutlara bağlamaya gerek yok bence. Hepimiz bı şekilde üniversite okuduk. Kantini ve bahçesi dolu ama kütüphaneler boş. Sen herşeyi yaptinda olmadı mı yani. Aynı sinifts aynı dersi gördüğümuz bazı arkadaşlar çok iyi firmalarda iş bulurken bazılarımız işsiz. Bence önce kendimize bakmak lazım. Koşu yarisinda sonuncu oluyorsun 1. Olamadın diye devleti sucluyorsun. Rakiplerin senden güçlüyse daha çok çalışman lazım.
- +1 yıl
Kardeşim bu işverenlerin de ben ta mk ben kendini yetistirmis bir fizyoterapistim kuru iğneleme graston medikal manuel terapi hepsini yapıyorum ama iş basvurularima geri dönüş yapılmıyor hem eleman arıyorlar hem tecrübeli istiyorlar hem de vatsaptan yazınca görüldü atıyorlar arıyorum acmiyorlar. buna ne diyeceksin
- +1 yıl
Hayır hepsi mi öyle. ya da başta olur deyip sonra attığım mesajlara geri donulmemesi neden. ülkede her şey boktanlasti
+1 yılŞimdi bu acizlik ZAVALLILIK olmuyor mu işlerinize gelince Atatürk kızlarınısınız işlerinize gelince laik kızlarsınız işlerinize gelince başkasının malına mülküne çökmeye çalışan Zavallı para avcılarısınız işte Zengin diye yakışıklı diye çıkıyorsunuz sonra sizi yatağa atıp kapı dışı ediyorlar sonra pişman oldum hamileyim terk edildim cok iyi oluyor sizin gibilere
El ayak var demi başkasının parası İLE malı mülkü İLE mutlu olmak istemek hayatını rahata erdirmeye çalışmak ZAVALLILIK PARAGÖZLÜK ACİZLİK olmuyor mu?
Zengin koca bulurmuş koca aramıyor ZENGİN yani kocayı da geçiyor zenginliğine bakıyor aciz zavallılar21 Yorumla
+1 yılMerhaba evlilik düşünüyor musun zengin değilim ama birikimim var seni gerçekten tanımak isterim. Ben gerçekten evlilik düşünüyorum 16 kasımda abd vize görüşmem var olursa birlikte gidebilirizde. Ben utangaç birisiyim yalnız yaşıyorum seni normal tanısam bu yazdıklarımı asla söyleyemem. Garsonluk işine gelince asla kafelerde çalışma dil geliştir 1 senen daha boşa geçsin ama 2 dil öğrenmeye çalış çok iş bulur iyi bir ücret, maaş, bahşiş... Ve yurt dışı işleri de sana bulunur surşyeli arkadaşım kunduda 3000 dolara kadar kazandığı oluyor du... sadece arapça türkçe ile...
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılNereye kadar garsonluk yapabilirsin? Bunu nereye kadar sürdürebilirsin? Söylediğinden yola çıkarsam zengin insanlarla tanışma ihtimalin olduğunu söylüyorsun ve diyelim ki böyle bir şey oldu tanıştın bu seni nereye götürebilir ki? Garsonluk mesleğini küçük görmek gibi bir durum değil tabii ki bu söylediklerim her mesleğe saygım sonsuz ancak onca seneni verip okuduğun bölümün mesleğini icra etmen kişisel düşüncem olarak daha iyi. Günümüzde atamalar çok zor hatta örnek verecek olursak atanmak için yıllarca bekleyen öğretmenler var ama yine de atanma ihtimalin var.
16 Yorumla- +1 yıl
Empati yaptık çok haklısınız tesekkur ederim bu yorum benim de düşüncelerimi baya etkiledi
Cevap sahibi+1 yılRica ederim. Umarım iyi bir yöndedir.
- +1 yıl
Evet. Kpss 2024 sınavına hazırlayacağım şu an bulasik tezgah temizlik garsonluk kasiyerlik yerine göre calistigim bir isteyim. Kpss kitaplarını alabilmek için yorulsam da calışıyorum
- +1 yıl
Gida mühendisliği diplomamı olacak ve atanma şansım var
Cevap sahibi+1 yılİyi bir şeye vesile olduysam ne mutlu bana. Güzel bir sınav yılı geçirmeniz dileğiyle..
- +1 yıl
2024 amin 🌎
Ben de üniversite mezunuyum canım işsizim yaklaşık bir yıl boyunca tezgahtarlık yaptım ve inan araya sağlık sorunları girmeseydi hala devam ediyor olacaktım bu asla küçümsenecek ayıplanacak bir durum değil bizim bu durumda olmamız bize atama vermeyenlere utanç olsun... aklına yattıysa bu iş kendine güveniyorsan tabiki çalışa bilirsin 🙂 umarım her şey gönlünce olsun.🌺
310 Yorumla- +1 yıl
Hepsi erdoğan yüzünden
- +1 yıl
Ne mezunuzum
- +1 yıl
@aysekaptan maalesef..
- +1 yıl
Sevgilim de sizin gibi, şu an yüksek lisans yapıyor. Umarım emeklerimizin karşılığınızı alırsınız
- +1 yıl
@Aso6533 18 eylüldeki kpssdede şaibe var
- +1 yıl
@aysekaptan hiç şaşırmadım 🙄
- +1 yıl
@Aso6653 bu seferde yırtık poşetler jelantinsiz kitapçıklar var
- +1 yıl
@Aso6533 ösymden hataen cevabı geldi
+1 yılİşsiz olmaktansa garsonluk yapmak çok güzel bir çözüm, bu meslekte evini geçindiren, çocuklarını okutan birçok insan var , hiç küçümsenecek bir meslek deyil, onun da kendine göre zorlukları var, birilerinin bu işleri yapması lazım, üniversite mezunuyum diye evde oturmaktan sa garsonlukta çalışmak çok iyi bir düşünce, hayata bir yerden başlamak gerekir
20 YorumlaTanışacağın zengin erkek eğer baba parasıyla hava atan saftirik bir çocuk değilse, kendi başına zengin olmuş biriyse seni suya götürür susuz getirir haberin olsun.
Kendi başına zengin olabilmiş bir insanı kandıramazsın.
Bence kendin zengin olmak için uğraş eğer çok para kazanmak istiyorsan.
10 Yorumlaherkesin üniversite okuması gerektiğine inanan sistem nedeniyle her geçen gün artmakta bu işsizlik sayısı. üniversite bitirmenin artık bir anlamı olmadığını anlamamız gerek. her yere açılan üniversite görünümlü apartmanlar sayesinde oran olarak üniversite mezunu artar ancak nitelik olarak aynı hızda azalır. sende bence boş hayallere kapılma üzerler seni.
10 Yorumla
+1 yılGenelde herkes öyle ama şöyle bir şey yapabilirsin. Bir yerde başla neresi olursa olsun dediğin gibi garsonluk da olur farketmez bir süre çevreyi gözlemle belki okuduğun bölümle alakalı birileri yardımcı olabilir. Eğer bir şey çıkmazsa biriktirdiğin parayla kpss'ye hazırlan onu mutlaka dene.
10 Yorumla
+1 yılÖyle düşündüğün gibi değil o iş. O zengin erkekler tepeden bakarlar çünkü genelde. Ayrıca ilk müşteri diyalogunda işten çıkarılmaya kadar gider muhabbet. He ama bak kıyafet derdin varsa ve şık giymek istiyosanda al bir Özel güvenlik kimliği hem kıyafet derdin olmaz hemde üniformalı olursun ve kazancın belli olur
10 Yorumla
+1 yılMerhaba,
Kabul ediyorum bu devirde geçinmek ve rahat etmek için para önemli, ya para için evlenip psikopat zihniyeti olan birine denk gelirsen ne olacak? Evlilik konusunda hayırlısını iste her zaman için, ama iş konusunda garsonluk bulursan yap, çünkü geçim gerçekten çok zor bir hal aldı.10 YorumlaZengin erkeklerle tanismak istiyosan bosuna girme ise sen gozune kestir birini pas at o zaten isterse gelir sen parasi icin birlikte olursun oda baska seyler icin birlikte olur bu nasil bi dusunce universiteyi bosuna okumussun ogretememisler sana hic bisey
00 Yorumla
+1 yılŞimdi garson vaaaar garson var :) bir mesleği nerede yaptığın önemli bence. Küçümsenecek bir meslek de değil bence garsonluk. Çok cool garsonlar var. Benim lisede aşık olduğum bass gitarist çocuk konservatuvar bitirdi. Garsonluk yapan bir kızla evlendi. Toplumun algılarını boş ver. Önemli olan kaliteli olabilmek.
00 YorumlaBen üniversiteden mezun olduktan sonra 23 yaşında sanayide çalıştım yağ kir içinde, 3 yıl sonra kurumsal bir firmada mağaza müdürlüğü yaptım. orada da 3 senem dolmadan KPSS ile atandım. şu an memur olarak çalışıyorum.
sen garson olacaksın bende sanayideydim. insanlar alay etti. ki onlar birimci sınıf akrabalar. hiç kafaya takmadım İnan. şu an onlar köpek gibi peşimdeler kamu işleri olduğu zaman.
00 Yorumla
+1 yıl"zengin erkeklerlede tanışmış olurum" Ne ezikçe bir düşünce bu. Senin gibi gold digger bir kızla çıkan zengin erkekte beyin yoktur. Şahsen ben senle çıkmazdım. Şu düşüncelere bak ne saçma. Bu sorunun vitrine çıkması KS nin erkekleri nasıl gördüğünü de ortaya koyuyor. Yaptıkları şeyi normal zannetmeleri de ayrı bir rezillik.
00 YorumlaValla şu devirde üni mezunu olmuşsun olmamışsin önemi yok. O bahsettiğin lüks restoranlards garson bile olmak için bakımlı ve alımlı olmak gerekir ve o bahsettiğin zengin erkekler de genelde züppe olur. Yanlış anlamda zengin erkek avlamak tavlamak niyetindeysen bunu garsonlukla değil sosyal medya ile yapabilirsin
00 Yorumla
+1 yılBenim bildiğim parayla mal, eşya falan alınır. Parası olan da eşyası eskidiğinde ise yenisiyle değiştirir. Art niyetli yazmıyorum, asil bir kadın kendini bu duruma asla düşürmez.
Ayrıca garsonluk yapmak hiç de ayıp değil. Yıllarca yaptım, bugün konumum çok farklı da olsa hiç saklamam. Hayatını kazandığın için seni ayıplayacak kişi senden küçük olandır. Görmezden gel, zira attığın bakışa değmez. Eyvallahı olmamak güzeldir, eğer o gücün varsa.00 Yorumla
+1 yılYaş 25 son sınıf uni öğrencisi. 2 sene sonrası kpss için kitap parası kazanmak için şu an bir borekcide çalışıyorum tezgah mutfak bulaşık. Bazen garsonluk ve kasa. Erkek hayatta her şey demek değildir emin ol.
22 Yorumla- +1 yıl
Hayattaki amacının ne olduğuna karar vermelisin. Zengin koca bulup evlenmek mi yoksa kendi ekonomik özgürlüğünü kazanmak mu karar senin
- +1 yıl
Günlerdir gördüğüm en güzel yorum helal olsun arkadaşım sizin gibi kızlara kendi ekonomik bağımsızlığı kazanmaya çalışanlara başkasının malını mülkünü önemsemeyen sizlere yolunuz açık olsun
+1 yılİhtiyacın varsa ilk önce çalışmalısın. Daha ise girmeden zengin koca hayali kuruyorsun. Kendini geliştir sen birseyler yap. Erkekleride tanı baştan
30 YorumlaGarson olup zengin erkekler ile tanışmak 🤔
Sana şöyle söyleyeyim o öyle olmuyor zengin olan biri bir kız ile el ele tutuşup gelir mekana ben bunları görmüş biri olarak söylüyorum yani senin düşündüğün gibi olmuyor olay 😄00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılEn azından işiniz olur. Bulunduğunuz alanda çalışmanzı cv olarak sizi çalışkan gösterir. Daha sonra kendi alanınızda iş bulmanıza yardımcı olabilir. Tabiki okuduğunuz bölüm ve okuldaki eğitimden aldığınız bilgi ve beceriler önemli.
00 Yorumla
+1 yılFilmlerde dizilerde yaşamayın kızlar
Onlar hepsi hayal ürünü ne düşünüyorsun acaba canım öyle erkeklerin ciddi ilişki düşündüğü mu sanıyorsun ama düşünmüyor sıkıntı orada
Ne düşünür biliyor musun seninle birlikte olmayı02 Yorumla- +1 yıl
Aradığım yorum
- +1 yıl
Sende birlikte ol noldu eskiyor mu
+1 yılzengin erkek derdin vardı da ne diye okudun o zmn bence mezun olduğun alanda kendini geliştirip daha iyi yerlere gelmek varken evlenip başkasını eline bakacağına kendi kariyerin olur. bide zengin erkekler seni anca kullanır sace diyim
01 Yorumla- +1 yıl
seks yapmak kullanmak mi oluyor bu ne cehalet
+1 yılBende seninle aynı durumdayım ve alıştım garsonluga. 3 sene olacak neredeyse ve arkadaş çevresinde mesleğin ne dediklerinde garsonum dA denmiyor ki? Çünkü garsonluk meslek değil bildiğin vasıfsız adam işi
00 Yorumla
+1 yılÇoksa saapmaman lazım zengin birinin pesindeysen seni bozuk para gibi harcarlar sonra oturup ağlarken erkeklerin hepsi aynı ya da dersiniz. Amaca bak ya ekmeğinin peşinde ol tuvalet temizle önemli değil ama senin amaç farklı meze olursun uff olursun
01 Yorumla
+1 yılBenim kuzen de üniversite mezunu kız biyere giremedi güvenlik sertifikası aldı çalışıyor mis gibi ayrı eve de çıktı her izninde de her yeri geziyor tabi kiraya çok vermiyor ev arkadaşı var beş yüz tl veriyor kiraya sadece o yüzden bir bayan için asgeri de olsa yeterli bir miktar kendini kalkındırabilirsin en azından kendi mesleğini yapana kadar
10 Yorumla
+1 yılBunu daha önce anlayıp para kazanacağın bi meslek öğrenseydin, işsiz kalmanın sebebi aşırı mezun vermeleri ve planlama teşkilatının kapatılması
10 YorumlaHer meslek elbette kutsaldır. Ama garsonlugu bi yere kadar yapabilirsin. Cunku her yer genç garson tercih eder. Daha hizli ve enerjik olacaklari icin. 25 yasindasin ve bikac yila garsonluk isi bulamayabilirsin. Bu yuzden baska bi meslekte kendini gelistirmen daha iyi olur. Garsonluk surekli yapilacak bi meslek degil.
00 Yorumla
+1 yılZengin koca bulup evlensen, bir de üstüne çocuk yapıp boşansan, Şeyma Subaşı gibi çalışmadan bir ömür rahat yaşarsın. Bu ülke şartlarında bence çok mantıklı.
01 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣🤣🤣
Bu konuda benim sana önerim devlet memurlukları çok iyi meslekler sayılmaz ama kendini geliştirip asıl işini buluna kadar hem para hem zaman kazandırır, zabıt katipliği, icra katipliği veya mübaşirlik, eğer adalet ya da kamu mezunu isen icra müdürlüğü de olur, klavyeyi dert etme illa F klavye de yazacaksın diye bir kayde yok Sadece 3 dakikada 90 kelime yaz yeterli. Şimdiden Allah yolunu bahtğnı açık etsin.
00 Yorumla
+1 yılEğer bilgin becerin varsa muhasebe gibi işlere de bakabilirsin, ben üniversite mezunu değilim ama istedikleri şartları yerine getirip öğrenip yapıyorum
00 YorumlaKoca bulursun ama ömrün boyunca garson parcasiydin seni ben adam ettim der. Üniv mezunu isen ona göre parası azda olsa bir iş bul. Mezuniyetin hangi bölüm
00 Yorumla
+1 yılMerak etme çoğumuz diplomalı işsiziz ben okul öncesi öğretmenliği mezunuyum farklı bir sektördeyim atama beklersem oh oh Fakat zengin koca için garsonluk yapacaksan git otostop çek daha iyi
00 YorumlaSacma saygı ve sevginin olmadığı yerde insanların cebini düşünüyorsun bırak yuregini akısa aşk kendi yolunu bulur bu düşüncelerinle burada paylaşım yapıp insanların düşüncelerini bulandırma bence
10 Yorumla
+1 yılÇalışmak ayıp değil ama bu hükümetin bu kanun ve kuralları siz ogrencilere çok ayıp ediyor. Sistem torpil üzerine kurulu.
10 Yorumla
+1 yılZengin erkekleri kafadan çıkartırsan neden olmasın. Her işin bir zorluğu olduğu gibi garsonlukta zordur. Bir denersin okeysen devam.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılZengin erkeğe vermez isen sana kuruş koklatmaz güzelim 🕊 Üstelik Kadınların 20 yaş ile 60 yaş arası tam olarak senin dediğin kitlenin peşinde hem de yanlızcca o kitlenin peşinde. Bir tek kurnaz sen değilsin yani 😁🦅
04 Yorumla- +1 yıl
Paranın zavallisi olduğunuzu itiraf ediyorsunuz
Cevap sahibi+1 yılTamam meriç bey. Şimdi ikileyin.
- +1 yıl
Meriç ne kız, ne zirvaliyorsun
- +1 yıl
Zengin erkeğe vermezsen para koklatmaz mı?
Su yorumdan ne çıkarmalıyız az bi para için vücudunu teslim eden aciz zavallı kisvettesi bir Türk kızı profili uygun mudur?
Konuşmaya bak kendi el ayağın var çalış kazan ya böyle acizce zavallıca konuşuyorlar ve kabul etmiyorlar ACKÖPEK ZAVALLI BAŞKASININ PARASI İLE MUTLU OLMAYA ÇALIŞAN ACİZ ZENGİN KOCA AVCISI OLDUKLARINI zavallılar
+1 yılGeçimini sağlamak için mecburen sana en uygun işi biran önce tercih etmelisin. Artık üniversite mezunu olmak iş seçmek için geçerli bi sebep değil.
00 Yorumlaİyi bi bölüm değilse tıp hukuk dis hekimi sonra hemşire hasta bakıcı aşçılık.. gerisi lise mezunu demektir temizlik garsonluk tam size göre
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 896 cevap paylaştı.
+1 yılAmaç birini bulmak olmamalı, fakat boş kalmaktansa yapılabilir bir iş. Hem insan hem iş tecrübesi için de iyi fırsat...
00 Yorumla Zengin erkek diye hata edersin
Kendi paranı kazanmaya bak derim
Ha ille de diyorsan sen bilirsin00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılZengin erkeklerle tanışıp evlenirim vs diye düşünüyorsan çok düşünürsün. Hayat televizyondaki filmler gibi değil kıçı kırık torpilli memurlar bile memur eş arıyorlar zenginler sana 2 yüz verir yatağa atar kullanır bırakır sonra çok üzülürsün.
017 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle arkadaşım sırf zengin diye yakışıklı diye veriyorlar sonra yatağa attıktan sonra hamile kalıyor veya kalmıyor terk ediliyor sonra pişmanım terk edildim söyle böyle yazık ZENGİN KOCA aramak ZAVALLILIK acizliktir
Cevap sahibi+1 yıl@sordumbenişte Hayatta başarı elde edememiş ve edemeyecek kişilerin yaptıkları yapacakları şeyler. Türk televizyonlarındaki diziler bunlara yardakçılık yaptıkça bu ve bunun gibi tipler daha çok olacak.
- +1 yıl
Aynen öyle cok haklısın diziler ve özellikle İNSTAGRAMdaki Şeyma subaşı , Hande erçel , Dilan Polat , Aslıhan doğan hazır mala konmus yediğini içtiğini gezdiğini paylaşanlar oldukça
Maalesef özeniyorlar sonra zengin koca da zengin koca
Cevap sahibi+1 yıl@sordumbenişte 28 yaşındayım Türkiyenin yarısından fazlasını gezdim 5-6 sene kadar sonra emekli olacağım. Dünyayı gezme hedefim var. İnstagramda toplasan 150 story atmışımdır. Telefonumda 2 TB hazıfa var ve neredeyse doldu diyebilirim o kadar fotoğraf video ya rağmen 150.
- +1 yıl
Cok güzel valla Bende bu yaz nasip oldu 9-10 tane ile gittim vallahi billahi sosyal medya hesabım bile yok hadi yine hatıra olsun diye atabilirsin belki dijital ortam ama bu kızların ki artık zıvanadan çıkmış arkadaşım maalesef
- +1 yıl
@sordumbenişte eziklenmeyin hemen, zengin olmayıp iyi eğitimi olmayanlar da bin bir yalanla kullanıyor kandırıyor,
Hadi diyorsun eğitimi benden düşük ama bana değer veriyor gelecek düşünüyor; sonuç kullanıp atıyor
Karakter meselesi - +1 yıl
Ne alakası var eziklikle kendinizi öyle bir savunuyorsunuz ki
- +1 yıl
Ama kadın erkek eşit değil mi
İşine gelince atatürk kızları işine gelince laik kızlar işine gelince başkasının malına mülküne göz dikip hayatını rahat yasama isteğini başkasının malı mülkü üstünden hesap eden zavallı aciz oluyorlar ama
Yangel yat hiçbir vasfı yok emek yok tırnaklarıyla kazıyarak malını mülkünü kazanmış erkeğe yama kendini ne güzel - +1 yıl
@sordumbenişte biz eşit görüyoruz da hatta ben üstünüm çoğundan
Ama erkekler kendini ezik görüyor
Okuduğunu anla - +1 yıl
Sana bir şey diyen yok
Arkadaşım
Genel olarak bu tarz kızları diyorum bu 1
2 - erkekler kendini ezik görmüyor yediremiyoruz bizler mal mülk biriktirelim karşıdaki zavallı hiçbir vasfı yok benim malımla mülkümle evlensin bu sorun bu
- +1 yıl
Sana bir şey diyen yok ki ZENGİN KOCA ARAYAN HİÇBİR VASFI OLMAYAN EVDE YAN GELİP YATIP SATILIK MAL GİBİ ZENGİN ERKEKTE GELSİN BENİ ALSINDA MALINI MÜLKÜNÜ Kendiminmiş gibi kullanıyım havasında olanlar için seninle ne alaka?
Atatürk kızı güçlüdür değil mi zekidir çeviktir değil mi?
Çünkü laik olmak cumhuriyet kızı olmak İLE zengin koca arayan acizler arasında bir bağlantı kuramadım
- +1 yıl
Ya haklısın tabi ben sana bir şey demiyorum bu tarz kızlar
sende zamanında canını yakan birine kızgın olduğun için her erkeği aynı gibi görüp kızıyorsun
Neyse hayırlısı olsun diyelim tartışmadan konuyu kapatalım
Cevap sahibi+1 yıl@lılılull 3 üniversite diplomam 5 tane evim 10m param var eziklenecek bir yanım yok bebeğim teşekkürler
- +1 yıl
Mal mülk övmeyelim boş ver ben hiç söylemiyorum asla evleneceğim gün eşim öğrenecek o güne kadar beni sadece mesleğini eline almış biri olarak bilecek sende söyleme yazma sağda solda boş ver
Öncelikle amacın orada zengin birisi değil önce aklında iş olsun olacağı varsa olur zaten sen çalışmana bak.
00 Yorumla
+1 yılZengin olana Kadın çok istediğin kadar güzel ol. Onların hayat kalitesi ve standartları yüksek olduğu için çoğu şeye ulaşımları daha kolay.
00 Yorumla
+1 yılBen lise mezunuyum aynı yastayım sende üniversite mezunusun aynı yaştasın aynibsey işte ha lise ha üniversite ikiside iş bulamiyor 😒
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılgarsonluk yaparsın da o mekana gelen adam garsona bakmaz yani çok beklentiye girme sen paranı kazan
00 Yorumla Üniversite okumuşsun da bi gram kendini geliştirememişsin. Üniversitenin olayı kendini geliştirmek. Sen şimdiden zengin koca diye tutturmuşsun
00 YorumlaBu hikayede yanan sen olursun gibi yanlış işlere girme ön muhasebe gibi bir iş bulup orada kendini ilerlet
00 Yorumla
+1 yılSenin mantığın güzel, kısa yoldan zengin olmak.. Ve mantıksızca yapılan en basit eylem.. devam et bu kafayla.. Kafan olmasa yakışıklı kızsın ama 😉
00 Yorumla
+1 yılÇalışmak ayıp değil garsonluk veya başka bi iş bakabilirsin tabi. Yabancı dil biliyosan onu da değerlendirebileceğin işler bakabilirsin
00 Yorumla
+1 yılDil biliyorsan neden olmasın diplomalı işsizlik artık sadece Türkiye’nin değil dünyanın bir sorunu hâline geldi
00 YorumlaYabancı dilin varsa çok lüks bir otelde garson komi karşılama elrmanı olarak işe sokabilirim üstelik servis ve yemek kıyafet oraya ait
00 YorumlaÜni mezunusun nasıl işşiz kaldın ki istelik heryer cayır cayır bayan eleman alıyor erkek daha zor iş buluyor
00 Yorumla
+1 yılZengin erkekler de sıraya girdi seni bekliyordu. Derdin aş mı aşk mı önce ona karar ver bence😉
10 Yorumla
+1 yılZengin erkeklerde zaten lüks mekanlara gelip garson kızlarla evlenmek için sıradalar, bu kafayla iyi okul kazanıp bitirmişsin sen valla.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılUnıversiteliler calısıyormuydu yaa hayret normalde erkek parasıyla geciniyorlar ama burdakıler okumaya degil bildigin s…. Gelmisler gecen yolda gordum 3 tane kz otostop cekıyo yazık yaa hic ar namus kalmamıss bunlarda ondan snra olduruldu oldurulursun abi sen hc utanma kalmamıs unıversitelilerde
03 Yorumla- +1 yıl
Helal olsun helal
Maalesef akıllar fikirler zengin koca başkasının malı mülkü üstünden rahata erme
Yanlış anlamayın kyk yurdunda kalıyor cebinde 5 kuruş yok ama maalesef sosyal medya da seyma subaşı tarzı koca parası İLE yiyip için gezen tozanları izledikçe böyle oluyorlar yazık
El ayak var çalışıp kazansın yani
Escort sayısında patlama var
- +1 yıl
Lüks şatafatlı yaşama isteği bu yollara itiyor
Cevap sahibi+1 yılAynen oyle valla
+1 yıldene bi olmazsa markette falan çalışırsın migros vb pahalı avm lerde çalışırsın
00 Yorumla- Devamını Gör (185)
Devamını Gör(230)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > 25 yaşında üniversite mezunu bir işsizim. Garsonluk mu yapsam?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer