Neden herkes bilgisayar yazılım mühendisi olmuyor?

merhaba şu sıralar kafama takılan bir soru var bilgisayar yazılım mühendisleri bu kadar para kazanırken neden diğer mühendislikler tercih ediliyor makine endüstri kimya vb herkes bilgisayar yazılım mühendisi olursa aylık herkes 15 20 k ile işe başlar ciddi anlamda bu kadar kazanıyorlar mı tanıdığım makine mühendisi bir abim kaç senelik tecrübesi var adam 15 k göremedi şu an bende endüstri mühendisliği okuyorum bu sektörde cidden böyle para varsa sadece yazılım kasmaya başlayacağım İstanbul'da kursları vb var onlara gitmeyi düşünüyorum bu kurslar işime yarar mı?

Neden herkes bilgisayar yazılım mühendisi olmuyor?
Cevapla